• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Turun seutu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Micsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Täällähän tuo on. Eli silta joka ei johda mihinkään. Olisit kyllä voinut vihjata, että sinne pääsee polkuakin pitkin. Olen aina luullut, että sinne mennään sen pellon yli. Ei ollut kovinkaan antoisa kokemus ajaa siitä kuraisen pellon yli. Varsinkin kun pyörä oli jo pesty talvikuntoon
biggrin.gif

2011-11-06161925.jpg

Ja tästä uutta. Voi olla, että tuo on jo ollut, mutta mitään muuta "valoisaa" kohdetta ei tullut vastaan.
2011-11-06163701_edit0-1.jpg

Täällähän tuo on. Eli silta joka ei johda mihinkään. Olisit kyllä voinut vihjata, että sinne pääsee polkuakin pitkin. Olen aina luullut, että sinne mennään sen pellon yli. Ei ollut kovinkaan antoisa kokemus ajaa siitä kuraisen pellon yli. Varsinkin kun pyörä oli jo pesty talvikuntoon
biggrin.gif

Ja tästä uutta. Voi olla, että tuo on jo ollut, mutta mitään muuta "valoisaa" kohdetta ei tullut vastaan.
Täs on sitä jotain
biggrin.gif

Prätkäki sen näkönen et voi sanoo ajaneensa.

Ihmettelin puolessa välissä, että miten toi customi tästä on selvinnyt. Ite ei meinannut pysyä millään pystyssä. Puolet matkasta piti seistä pyörän vieressä, työntää ja antaa hanaa, kun pyörä ei yksinkertaisesti mennyt eteenpäin päällä istuessa. Katurenkailla ei ollut mitään pitoa tuossa, kun pelto upotti niin pirusti. No kokemus tuokin
062802moto_prv.gif

Joo, sori!
Omalla pyörällä olisin varmaan mennytkin pellon poikki...
Oli pojan kevari lainassa, niin ei kehdannut sitä sotkea
biggrin.gif

Olikos sillan alla kalastajia?

Olin aivan varma että tuo on Paattisten kirkko ja kävin tänään kuvaamassa sen.
Kun tulin kotiin ja vertailin kuvia niin en ollutkaan enää varma...
Huomenna aamulla ehdin vielä ajelemaan, sitten menee pyörät talviunille ja äijä töihin.....

Rupeaa olemaan kahvalämppäreille käyttöä, täytyy varmaan asentaa ensi kaudeksi.

Vihdoinkin ehdin hakemaan kuvan ennen muita.
smile_org.gif
Johtuu varmaan siitä, että entistä harvempi ajelee enää marraskuussa näitä metsästämässä. Eli kysymyksessä oli Vahdon kirkko. Anteeksi surkea kuvanlaatu. Oli jo pimeää, kun olin liikkeellä.

Kelissä ei muutenkaan ollut kehumista; sumu tiivistyi ikävästi visiiriin ja lämpötila oli pakkasen puolella...

09112011.jpg

Ja tässä olisi vielä uusi rasti niille urhoollisille, joiden ajokausi jatkuu edelleen:

09112011%2528005%2529.jpg

Viimeksi muokattu:
Oliko liian vaikea, vai onko kaikkien pyörät jo talviunilla? Vinkki: kysymyksessä on kansankynttilöiden työpaikka Turun kaupungin alueella...

Uskomatonta kuinka paljon valo tai sen puute muuttaa paikkoja. Tuokin olisi tuttua tutumman näköinen valoisassa kuvassa, mutta tuossa pimeässä näyttää ihan toiselta. Kunhan tuonne tarkenee lähteä, eikä muut sitä vie, niin käyn sen vielä nappaamassa ennen talviteloille siirtymistä.

Haa, onneksi en ehtinyt viedä pyörää vielä levolle....

Paattisten ala-aste

18112011139.jpg

Viimeisiä viedään....ainakin pää sellaisena....

18112011140.jpg

Huomenna piti lähteä Paattisille koulua ihmettelemään. Ei tosin ollut ihme, että joku ehtii ensin.

Sori, että olen hättäinen, mutta saisiko jotain pienen pientä vinkkiä. Tuollaista kun ei ole tullut missään tähän mennessä vastaan ja rajauskin on aavistuksen tiukka. Jotenkin tulee Turku2011-jutut mieleen, mutta kun niitäkin on joka kulmaan isketty.

Logomohan tuo oli. Olisi se pitänyt löytää kyselemättä, vaikka siellä ei ole tullut käytyäkään.

2011-11-19125736.jpg

Ja seuraavaa tässä. Helppohan tuo on, kunhan joku jaksaa sinne ajella. Hauskaa mutkapätkää perille asti
062802moto_prv.gif

2011-11-19140020.jpg

Back