• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Turun seutu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Micsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kyllä se löytyy kun vaan uskoo ja on aina valmiina...
tounge.gif

pitänee huomenna ajella katselemaan paikkaa jossa tuli kauan sitten vietettyä pari viikkoa riparileirillä, jospa sieltä nurkilta löytyis tuollainen venelaituri..
smile_org.gif
jollei joku muu sit ehdi ensin
062802moto_prv.gif

kuvattu...... Mutta vastaan tulijoista päätellen kotarilla pääsi kovempaa, sitäpaitti sain pudelta vinkin tähän

samppaa.jpg

Tossa sen saatanan purkin on pitäny kellua, liekkö uponnu ?

Seuraavaaaaaaaa.......

paikka4.jpg

hiekkatietä semmonen 200-300m ennen tota paikkaa.
Mulla on sitten kuva jossa pyörän peili ei harmillisesti peitä tota kylttiä keskellä porttia.... mutta sitä siis vasta jollei kukaan ala keksimään tuon where abouts......
Helpotin hiukan tuota..... mutta pyyhin sentäs vähän pois tosta kilvestä, muutenhan tässä ei olis mittään haastetta.

OT: oli muuten saakelin hyvät fiilarit ajella, ajoin niin prkl tavalla koko matkan, siis liikennerajoitusten puitteissa tietysti.

-k-
singledero.gif

Olin siinä uskossa että on Hirvensalon puolella ja googlasin että olisiko siellä joku leirimesta, näköjään siellä on Aurinkolahden leirikeskus ja sitten kun googlasin sitä alkoi hämmästyttämään että millaisella leirillä te oikein olette olleet
biggrin.gif

Eerikvallan leiripaikkaa tarkoitin. Siellä tuli vietettyä muksuna muutama kesä kohtalotovereiden kera. On näköjään laiturilla vaihtunut purtilot koteloihin.

Samppaantie on hemmetin kiva pätkä, mutta paikalliset ei ole tuohon tottuneet. Joku papparainen yritti sohia sauvakävelykepeillä jo minuakin, kun siellä kurvailin. Ja vieläpä lähes rajoitusten mukaan. Ehkä siellä ei vaan saisi ajella  
nixweiss.gif

Seuraavaaaaaaaa.......

hiekkatietä semmonen 200-300m ennen tota paikkaa.
Mulla on sitten kuva jossa pyörän peili ei harmillisesti peitä tota kylttiä keskellä porttia.... mutta sitä siis vasta jollei kukaan ala keksimään tuon where abouts......
jonkinlaista lisävalaisua tarvii ainakin meikäläinen tuosta paikasta, ei meinaan mitään hajua mistä lähtis etsimään
nixweiss.gif
, hieno päivä ja iltapäivällä ehtis jopa kuviakin jahtailemaan..

Pitihän tuo hakea kun oli noin lähellä. Eli Littoisten verkatehtaan urheilukentän päässähän tuo, Puistonkulman kioskin vieressä.

jahtilitsa.jpg

..ja uusi kuva lisätty:

jahti.jpg

Iso-Heikkilä, vekkulisti peilistä pilkistää vihjeessä tähtitorni.

Jäipä sitten tuo kiva peilijippo tekemättä. Meni varavälineille, kun kamera otti ja kuoli. Olin viikolla Ylä-kainuussa ruskaretkellä, joten joku muu on vihreillyt. Toivottavasti ei ollut samanlainen, sillä silloin kyllä hämmästyisin!

006-1.jpg

Uusi:
008.jpg

Voi per... hoida vaan miten parhaiten näet, on muuta ohjelmaa tullut luvattua.
Mulla oli mielessä yksi toinen paikka, joka osoittautui paikanpäällä huonoksi -niin näin siinä sitten kävi  
bawling.gif
.

Mullekin tuli muuta ohjelmaa tänään mutta oma ehdotus on että ei se mitään haittaa jos tulee tuplat, mennään ihan normaalisti.

Back