• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Turun seutu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Micsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Toi ei taida olla käytetty...
tounge.gif

Juu eeei, tiettävästi (toivottavasti) otettu ainakin sisältä tietty aine pois.

vinkki: kuvan ottopaikalta kivenheitto paikkaan, jossa on rakennettu sukellusveneitä ja eikä matkaa paljoakaan paikkaan, josta hallinnoidaan kuvan kapineen nykyversioita.

Hakekaa nyt joku tuo pois ettei mun tartte, kauhee lenkki tulee kauppareissuun...
tounge.gif

saat kyl nyt ihan itte hakee. Paikasta ei tietoo ja lääkärin määräys ettei saa hakee kuvarastei pariin vikkoon
sad_orig.gif

Paasikivi-opiston rakennus Harjattulassa.
6552f3a8-019f-4303-9132-9dea79c9d3c0.jpg

Ja siitä seuraavaa kohdetta. Vinkkiä saa jos tuntuu vaikealta. Siinä on muuten taas noita ajokieltomerkkejä, mutta lisäkilvellä "huoltoajo sallittu". Tämähän on huoltoajoa parhaimmillaan. Lisäksi tuolla on parkkipaikkoja useampia, joten ei siinä mitään sääntöjä mielestäni rikota. Googlemapsi ei tuonne yllä, joten sieltä on turha ihmetellä.
1315759802589.jpg

Olisit jättänyt paikan sanomatta, niin olisi voinut mennä läpikin
biggrin.gif

Valitettavasti arvaus osui harakoille. Annetaan nyt pientä lisävinkkiä, jos Pude ei ehdi tuota noutelemaan. Eli kuva on otettu about 16 km päästä edellisestä rastista.

Vielä lisävinkkinä mainittakoon, että kuu möllötti tuossa ajankohtaa about suoraan idässä. Kuvassa myös näkyy lähes kaikki tämän venelaiturin veneet, joten pienestä paikasta on kyse. Itse olen viettänyt muutaman kesäviikon kuvauspaikasta parisataa metriä edempänä. Ja oli siellä jotain muitakin turkulaisia.

Ajelin äsken prätkällä aivan varmasti paikan ohi, mut en kyl oikeeta laituria bongannut. Tai siis ainut laituri oli veneliikkeen takapihalla ja ne paatit oli erilaisia.

Mut ei ollu turha reissu ku tie oli hieno ja sää oli hieno ja nyt alko vkl.

Ps. Ihan ku olisin bongannut RiKe ajelevan kanssa siellä suunnilla. Olin sillon veneliikkeen pihassa ku vihree bemmu kiisi ohitte.

Back