Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hmmmmm... onkohan mun sisälukutaidossa vikaa??Avataan Turun alueellekin oma ketju.
Lisäksi:sanoi:- Eka ottaa reissun päältä jostain suht helposti tunnistettavasta kohteesta kuvan kera prätkänsä ja laittaa tänne foorumille.
- Tämän kuvarastin hakeepi seuraava innokas ja todistaa paikallakäynnin ottamalla kuvan omasta mopostaan samalla paikalla. Sen jälkeen on oikeutettu laittaa uuden rastin.
- Päällystämättömätkin tiet ok, kunhan ei kilometritolkulla
- Kuvan oltava tuore, käytännössä samalta päivältä.
- Laillinen kulku ainakin mp:llä kohteelle asti.
- bongatun kuvapostauksen jälkeen uusi kuvahaaste pyrittävä laittamaan esille kohtuuajassa, viim.3-4 h kuluessa
Rajattaisko alue n.80 km säteelle Turun keskustasta
- Kuvan oltava tuore, käytännössä samalta päivältä.hmmmmm... onkohan mun sisälukutaidossa vikaa??Avataan Turun alueellekin oma ketju.
Lisäksi:sanoi:- Eka ottaa reissun päältä jostain suht helposti tunnistettavasta kohteesta kuvan kera prätkänsä ja laittaa tänne foorumille.
- Tämän kuvarastin hakeepi seuraava innokas ja todistaa paikallakäynnin ottamalla kuvan omasta mopostaan samalla paikalla. Sen jälkeen on oikeutettu laittaa uuden rastin.
- Päällystämättömätkin tiet ok, kunhan ei kilometritolkulla
- Kuvan oltava tuore, käytännössä samalta päivältä.
- Laillinen kulku ainakin mp:llä kohteelle asti.
- bongatun kuvapostauksen jälkeen uusi kuvahaaste pyrittävä laittamaan esille kohtuuajassa, viim.3-4 h kuluessa
Rajattaisko alue n.80 km säteelle Turun keskustasta
Kuvani on tuore, mutta ei samalta päivältä. Onko tämä ongelma?
Jos on niin poistetaan kuva!![]()
ja tuskinpa on Tammerkoskelta kun "säännöissä" rajataan alue 80km Turun keskustasta...
Paikka on 45km Turusta.
kiittiHah! Löysin kerrankin.Haen pois huomenna.![]()
Jumalattoman komia Afrikkalainen muuten.
Eiks nää oo just niitä mestoja, missä pidetään Suomen kaikki salaiset häive-hävittäjät ja ydinohjukset. Sekä tietenkin kaupunkien väliset salaiset tunneliverkostot alkavat näistä paikoistaViisaammat voinevat kertoa mitä äärettömän mielenkiintoista ovien takaa löytyy...![]()
Ei näy street viewissä mörkö, vaikka paikka sieltä löytyykin.Möröstä ei kyllä oo hajuakaan. Ton luulis muistavansa, jos on joskus nähny.
Oon ny koittanu miettii pääni puhki että mis tää "mörkö" on, oon meinaan nähny ton monasti....![]()