Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mihes olit matkalla?Toivon et illalla paluumatkalla on uus rasti haettavana![]()
![]()
No nyt kun on näin nätti ajokeli niin annetaan lisävihje:Joku lisävihje olisi ainakin meikäläiselle tarpeen...
heitä vaan suoraan jotain vihjettä paikasta, mulla ei ainakaan ole mitään käsitystä mistäpäin tuota lähtis etsimään..Voipi olla, että nyt tulee hieman haastava, mutta vinkkejä tulee pyydettäessä.
Samaa mieltäheitä vaan suoraan jotain vihjettä paikasta, mulla ei ainakaan ole mitään käsitystä mistäpäin tuota lähtis etsimään..Voipi olla, että nyt tulee hieman haastava, mutta vinkkejä tulee pyydettäessä.
No sanotaanko vaikka näin, että micsu ja pavel pude ovat ainakin käyneet alle kahden kilometrin päässä kyseisestä paikasta. Ainakin reilu viikko sitten.Samaa mieltäheitä vaan suoraan jotain vihjettä paikasta, mulla ei ainakaan ole mitään käsitystä mistäpäin tuota lähtis etsimään..Voipi olla, että nyt tulee hieman haastava, mutta vinkkejä tulee pyydettäessä.
Eiköhän suurin osa ole ajanut kilometrin päästä tuosta ohi...No sanotaanko vaikka näin, että micsu ja pavel pude ovat ainakin käyneet alle kahden kilometrin päässä kyseisestä paikasta. Ainakin reilu viikko sitten.Samaa mieltäheitä vaan suoraan jotain vihjettä paikasta, mulla ei ainakaan ole mitään käsitystä mistäpäin tuota lähtis etsimään..Voipi olla, että nyt tulee hieman haastava, mutta vinkkejä tulee pyydettäessä.![]()
jep, nyt tiedän paikan, mut tuli jo mentyä viihteelleNo sanotaanko vaikka näin, että micsu ja pavel pude ovat ainakin käyneet alle kahden kilometrin päässä kyseisestä paikasta. Ainakin reilu viikko sitten.Samaa mieltäheitä vaan suoraan jotain vihjettä paikasta, mulla ei ainakaan ole mitään käsitystä mistäpäin tuota lähtis etsimään..Voipi olla, että nyt tulee hieman haastava, mutta vinkkejä tulee pyydettäessä.![]()
Ite tos kans jo ajosaappaita vetelin jalkaan ku kattoin et alko satamaan.Tapahtumapari: paikka löytyi - alkoi sataa, aikaero 30s.
Kohta lähtee...