• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Turun seutu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Micsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
ja täs uusi kuva
8417523.jpg

Vihjeet on nyt sen verran ovelia, että sekoittaa entisestään. Muistan jossain nähneeni, kun jotain toista paikka yritin hakea. Nyt on joutunut tekemään ihan töitäkin, joten googleakaan ei ehdi selailla.

Voipi olla, että nyt tulee hieman haastava, mutta vinkkejä tulee pyydettäessä.
heitä vaan suoraan jotain vihjettä paikasta, mulla ei ainakaan ole mitään käsitystä mistäpäin tuota lähtis etsimään..
Samaa mieltä
No sanotaanko vaikka näin, että micsu ja pavel pude ovat ainakin käyneet alle kahden kilometrin päässä kyseisestä paikasta. Ainakin reilu viikko sitten.
wink.gif

heitä vaan suoraan jotain vihjettä paikasta, mulla ei ainakaan ole mitään käsitystä mistäpäin tuota lähtis etsimään..
Samaa mieltä
No sanotaanko vaikka näin, että micsu ja pavel pude ovat ainakin käyneet alle kahden kilometrin päässä kyseisestä paikasta. Ainakin reilu viikko sitten.  
wink.gif
Eiköhän suurin osa ole ajanut kilometrin päästä tuosta ohi...

Samaa mieltä
wink.gif
jep, nyt tiedän paikan, mut tuli jo mentyä viihteelle  
033102beer_1_prv.gif
., huomenissa voi vasta seuraavaksi
sport05.gif

Back