• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Turun seutu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Micsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ton lähemmäs ei menty, moottoriajoneuvolla ajo kielletty ja paljon lapsiperheitä.

Jos joku haluaa hakea lähempää niin otan nämä kuvat pois.
Eiköhän toi riitä. Oliko siellä jossain sellainen merkki? Missattiin kyllä ihan täysin. Itse laiturille ajo kiellettiin vain polkupyöriltä  
062802moto_prv.gif

Mikä kohta nimenomaisesti ei toimi? Käytätkö itse photobucket appia (ei siis snapbucket) kuvien uppaukseen? Oma android luuri on ollut rikki jo jonkun aikaa enkä tiedä miten se siinä pelittäisi mutta Applen vehkeissä siitä saa kopioitua ihan yhdellä klikillä koko IMG litanian leikepöydälle ja sitten vaan laittaa paste viestiin.
Linkin kopioiminen sieltä Photopucketin sivulta. Ei toimi mobiilipuolelta, eikä normaalipuolelta. Antaa vain valita laatikon, jossa linkki on, mutta ei itse tekstiä. Ei myöskään anna millään tavalla kopioida tekstiä siitä laatikosta. Tietokoneellahan ne toimii mielestäni niin, että klikkaat vain laatikkoa, jossa linkki on ja linkki kopioituu automaattisesti (siis kuten ilmeisesti sun iLuurilla). Eri kohdissa sivustoa toimii vähän eri tavoin, mutta kännykälläni ei suostu valitsemaan mistään kohtaa sitä tekstiä tai kopioimaan laatikon sisältöä. Aluksi toimi, mutta päivitin muistaakseni siinä välissä android 2.3:seen. Ja tämän jälkeen ei tosiaan ole toiminut. Voi olla, että ovat sivustoakin tässä välissä päivittäneet.

Joo, kyllä siellä semmonen merkki oli, olisko tosta kuvauspaikalta 10m.

Toikin koko matka tuolla ravintoloiden takana oli vain huoltoajolle että jouduttiin taluttamaan pyörät tonne ja pois. Ei sit enää jaksanut työntää tonne saaren asti kun takaisinkin pitää tulla.
tounge.gif

biggrin.gif

Olishan se saaren suntaan mennyt nätisti, kun olisi rullannut siitä alamäestä kivan vauhdin. Kyllähän siellä jotkut eilen illalla vähän pitkään kattoi meidän touhuja ja lähdettiinkin aika vauhdilla pois, ennen kuin joku puupää päättäisi soittaa nassesedät paikalle.

Mikä kohta nimenomaisesti ei toimi? Käytätkö itse photobucket appia (ei siis snapbucket) kuvien uppaukseen? Oma android luuri on ollut rikki jo jonkun aikaa enkä tiedä miten se siinä pelittäisi mutta Applen vehkeissä siitä saa kopioitua ihan yhdellä klikillä koko IMG litanian leikepöydälle ja sitten vaan laittaa paste viestiin.
Linkin kopioiminen sieltä Photopucketin sivulta. Ei toimi mobiilipuolelta, eikä normaalipuolelta. Antaa vain valita laatikon, jossa linkki on, mutta ei itse tekstiä. Ei myöskään anna millään tavalla kopioida tekstiä siitä laatikosta. Tietokoneellahan ne toimii mielestäni niin, että klikkaat vain laatikkoa, jossa linkki on ja linkki kopioituu automaattisesti (siis kuten ilmeisesti sun iLuurilla). Eri kohdissa sivustoa toimii vähän eri tavoin, mutta kännykälläni ei suostu valitsemaan mistään kohtaa sitä tekstiä tai kopioimaan laatikon sisältöä. Aluksi toimi, mutta päivitin muistaakseni siinä välissä android 2.3:seen. Ja tämän jälkeen ei tosiaan ole toiminut. Voi olla, että ovat sivustoakin tässä välissä päivittäneet.
Jos tarkoitat että surffaat ihan photobucketin web sivulle niin ne ainakin muuttivat sivua jossain vaiheessa että osa niistä linkeistä on käytössä vain jos olet logannut sisään tunnuksilla. Androidille pitäisi olla samankaltainen photobucket applikaatio kuin mulla on tässä ipadissa, käy tsekkaamassa marketista. Siinä logataan tunnuksilla ja saat oman albumin kuvista linkin leikepöydälle yhdellä klikillä.

Kiitoksia Koomalle! Nyt toimii. Luulin, että tarkoitit sitä Photobucketin Snapbucket softaa. Silloin kun sen hain, niin mielestäni tuollaista softaa ei ollut olemassakaan. Nyt kun noita sun viestejä luen, niin huomaan paljonko on tullut luettua rivien välistä. Välillä sitä tuntee olonsa vaan niin tyhmäksi  
blush.gif

Piti kans käydä hakemassa tuo. Hyvä kun Pude ilmoitti hakevansa, niin ei turhaan käy siellä pyörähtämässä. Matkaa tulee kuitenkin se maksimimäärä.
Jos pääsis heti lähtemään, niin vois ottaa pientä kisaa, kumpi ehtii ensin  
biggrin.gif

Pah. Nyt mä ratkasin sen. Heti ku tuli puhe maksimipituudesta..

Heitin arvalla googlen ukkelin yhdelle sillalle ja osus just tohon kohtaan. No kai me illaks saadaan uus kuva jonka voi hakee.

Back