• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Turun seutu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Micsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tais tulla Seikkailu_R vastaan äsken, toivottavasti en nyt vienyt tätä nenän edestä
smile_org.gif
Juu, tuolla päin tuli ajeltua, tosin tuossa vaiheessa reissua oli lähinnä huurteisen kuva mielessä...
tounge.gif

Vähän OT, mutta taisit olla kari.k eilen lauantaina liikkeellä Salossa siinä puol kahdeksan aikaan. Vihree Africa Twin ja karvapenkki nii ei voinu erehtyä
tounge.gif

ilta-ajelu toi minut Luontokapinetin parkkipaikalle Yläneellä..

12062011023.jpg

tästä on hyvä lähteä etsimään seuraavaa kohdetta kotimatkalla..ja tämä tallentui kortille...pieni pätkä hiekkatietä, mutta kuten näkee pääsee katupyörälläkin ihan oven eteen.

12062011029.jpg

Vähän OT, mutta taisit olla kari.k eilen lauantaina liikkeellä Salossa siinä puol kahdeksan aikaan. Vihree Africa Twin ja karvapenkki nii ei voinu erehtyä
tounge.gif
höm,en kyllä ollut mut poikani saattoi olla.hänellä tosin transalppi ja karvapenkki.et ole ensimmäinen kun erehtyy  
biggrin.gif
biggrin.gif
määkin oon kinannu aiheesta...
thumbs-up.gif

kyllä poika on pongattu halikossa 110 tiellä liikesuuntana salo, just noihin aikoihin...

tounge.gif
höm,en kyllä ollut mut poikani saattoi olla.hänellä tosin transalppi ja karvapenkki.et ole ensimmäinen kun erehtyy  
biggrin.gif
Ei omena putoa kauas puusta
biggrin.gif
No aika lähellä olin kuitenkin jos on saman perheen jäsenestä kyse
062802moto_prv.gif

Sade loppui, joten oli pakko lähteä pientä lenkkiä heittämään. Kuvan kohde löytyi Oripään ja Loimaan rajalta, tieltä 213.
p1010997r.jpg

Tupa on Myllylähteen rannalla, joka on yksi Pohjoismaiden suurimmista lähteistä.

Ja tässä uusi...
p1010998r.jpg

Ja miks pitää sataa. Kuvan vois hakee heti ku löytyy pari kolme tuntii nättii ilmaa. Toiveeseen lisättäköön ettei tää nätti keli osu mun työvuoron kohdalle
smile_org.gif

Tarkistin muuten huvin vuoks et onks tää paikka varmasti se joksi sitä luulen ja kävi ilmi et googlen kuva-auto on jopa ton pikkutien käyny ajamassa
omg.gif

viljavarastt Loimaalloa
Siis tää ei ole tän ketjun juju, vaan pitää käydä oman pyörän kuva ottamassa kohteessa ja SITTEN VASTA ilmoittaa missä on.....
Lienee kuvaushetkellä kirjoitettu tuo viesti ja sitten kotona tietokoneella liitetty kuvat..?
Ei välttämättä kaikilta onnistu kuvan laittaminen suoraan puhelimella, käyttäjästä taikka laitteesta riippuen.

Mielestäni ihan hyväksyttävää kirjottaa esim. "kuva otettu" tms., jos vaikka 2h sisään saa laitettua kuvat.

Iloitsin jo et tiedän paikan ja olin valmis lähtee paikan päälle, mut sit katsoin tarkemmin kuvaa ja huomasin ettei toi olekaan golfkentältä.

Vaatii selvästi lisatutkintaa ja jopa kilautusta kaverille..
nixweiss.gif

Paikka oli tiedossa ensi silmäyksellä
smile_org.gif

Eilen en kerennyt ja aamulla huomasin, että ketjut pitäis kiristää ja tankatakin tarttis... Ehtisköhän sitä ennen ku vettä tulee taas oikeen kunnolla...

Back