Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja sitten taas niille kahdelle kuvalle ensimmäinen ja toinen sija, niille samoin jne.Mahtaiskohan sääntöjä saada silleen ruuvattua että jos joku kerkiää jonkun rastin hakea ja postata omansa, niin kuski nro 2 sais tehdä saman..... tuostahan sitä sais vaan enempi rasteja haettavaksi....
-k-![]()
Joo siis siellä oli aivan sairaasti hyttisiä. Laitoin äkkii kypärähupun takas päähän, mut silti pistivät tohon poskenpäihin.Kuono haettu, mutta kuvan laitan haeettuani seuraavan. Nää hyttyset teurastaa meitin!![]()
Ja sitten taas niille kahdelle kuvalle ensimmäinen ja toinen sija, niille samoin jne.Mahtaiskohan sääntöjä saada silleen ruuvattua että jos joku kerkiää jonkun rastin hakea ja postata omansa, niin kuski nro 2 sais tehdä saman..... tuostahan sitä sais vaan enempi rasteja haettavaksi....
-k-![]()
Hetken, siis tosi lyhyen sellsisen, päästä loppuu potentiaaliset hakijat ja kuvauskohteet...![]()
Ei kait tätä nyt mitenkään veren maku suussa kannata tehdä. Ja onhan toi ihan hyvä tekosyy ostaa itelleen joko parempi kännykkä tai miniläppäri tai jotainEntäs jos tuon voisi ikään kuin "varata". Eli postais vaikka kypärä päässä, että lähden nyt hakemaan tuota.
Muut sitten odottais kynsiä pureskellen sen seuraavan tunnin, että mistä se seuraava rasti löytyy...
Eilen Oulun seudun vastaavassa satuttiin kaverin ja toisen bongailijan kanssa rastille täsmälleen yhtä aikaa. Kolmissa miehin haettiin sitten uusi. Näinkin voi käydä ja tässä kait se suola nimenomaan piilee.Mut eiks tästä tuu just se jännitys et ei voi olla varma et kerkee ekana. Tietenkin älypuhelimilla ja datapaketilla saa pientä etua verrattuna niihin, jotka joutuu kotikoneella uppimaan kuvan.
sanoi:Entäs jos tuon voisi ikään kuin "varata". Eli postais vaikka kypärä päässä, että lähden nyt hakemaan tuota.
Muut sitten odottais kynsiä pureskellen sen seuraavan tunnin, että mistä se seuraava rasti löytyy...
Tai sitten on vaan niin et pikitietä pitkin ei välttämättä löydy niiiiiiiin paljon valinnanvaraa jos pitää täyttää kriteerit et siit saa selvää ja etittyä netin kautta jos ei muuten ole hajuaTehkääpä niin kun mulla sattu tuon "ekan" hakemani rastin kanssa. Eli olin kyllä ekana paikalla ja otin kameralla kohteesta kuvan ja sitten samalla reissulla hain uuden paikan ja siitä sitten kotia kohti että pääsee kuvat lataamaan. Noh, sitten huomasin että olikin jo mesta haettu ja kännykällä upattu foorumeille. Hetken päästä ilmestyi sitten foorumille seuraava kohdekkin...... joka sattui olemaan täsmälleen sama kuin minkä olin itse reissullani hakenut, eli ei muuta kuin se kuva foorumille ja hakemaan uusiEihän toi nyt ihan taiteen sääntöjen mukaan mennyt kaiketi kun olin kuvan jo etukäteen ottanut mutta oli se samalta päivältä ja puolentunnin sisällä![]()
![]()
En tiedä onko sit Turku niin pieni kaupunki tai sit motoristeilla vaan sama ajatuksenjuoksu et miksi sattu sama kohde kuvattavaksi.
Tonteille ajo sallittu = saa ajaa.Kuvassa ei oo pyörää ku sinne ei saanu ajaa.