• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Turun seutu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Micsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oiskohan tämä Pernon virtalähde:
No sepä se. Tai siis Upalingon kytkinasema, kuten nimitys ammattitermein menee  
baaa.gif

Siinä uusi.

20110602_004.jpg

Sori tää on vähän hidasta kun mulla kestää noin puoli tuntia saada kuva esiin tän N900:n kanssa.

Nyt kun on krapulasta selvitty niin impivaarasta tän löysin. Taustalla jousiampujia.

Edit niin myöhästyin 30sekuntia............

Ei hemmetti, pakko pistää ku tollasen laitot:

8136498.jpg

Just saman mestan hait mikä mun piti laittaa mukaan, haenpa nyt sit toisen kuvan myöhemmin tänään illalla :P

Eli Kakolan kalliopuhdistamohan se siinä.

Tunnistan paikan, itseasiassa kävin tuolla ja yhden kunvan ottamassa aikaisempaan jahtiin, missä myöhästyin puolisen tuntia.

^ Todella tuttu kapistus, jokunen tuhat kerta menny ohi töihin.
Ite ei pääse ku illalla liikkeelle, et joku varmaan kerkee ensin...

Nyt olisi aikaa käydä kuvaamassa, mutta ei vaan ole mitään käsitystä mistä tuollainen löytyy
smile_org.gif

Joku hämärä muistikuva kuitenkin on, että olisin moisen jossain nähnyt.

Mäkin olen tuon josku snähnyt... kai...
biggrin.gif

tässä valuu nyt hyvä aurinkoinen vkl hukkaan kuvajahdin osalta kun tietävät ei hae tota prkl...

Back