Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en ole viel löytäny sellasta karttaa, jossa olis n.10-15km sätellä Turunlinnasta jotai vuoria.. Mäkiä kyllä löytyy noin miljoona.![]()
Sitä tosa kattelin kans, mutta liian kaukana.Linnavuori? Ihan vaan täältä sivusta huutelen arvauksen![]()
Mä en ole viel löytäny sellasta karttaa, jossa olis n.10-15km sätellä Turunlinnasta jotai vuoria.. Mäkiä kyllä löytyy noin miljoona.![]()
Jännittävyyden oli luullakseni tarkoitus tulla enemmän siitä, kuka ehtii paikalle ensin. Ja paikka olisi sellainen jonka edes joku löytäisi ilman kymmentä eri vinkkiä. Otan itse seuraavalla kerralla kuvan kusiaispesästä omalta pihalta ja ihmetellään sitä sitten poronkusemien kera. Ymmärrän, että toisista on hauska miettiä missä joku metsässä oleva betonikolmio on, mutta nyt homma vaikuttaa joltain kylävisalta. Nyt porukka etsii monta päivää paikkaa kuukkeleiden ja wikipedioiden kera, kun voisi yhtä hyvin ajella kauniissa kesäilmassa(?).Ja mitäs jännää näitä on bongata jos ovat luokkaa orikedon shell tai turun tori....![]()
Enpäs kiinnittänyt siihen mitään huomiota... mutta nyt kun sanoitMielestäni jo hyvän vihjeen annoin.![]()
en vain kerkeä itse hakemaan.
Joo, näitä ei ihan niin montaa taida olla.Näitä on hieman vähemmän kuin mäkiä...