• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Turun seutu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Micsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nyt löyty punanen. Eli Pöytyällä Kyrön kirkko

kirkko2.jpg

Sry kuvan koko. Fiksaan kotona ku täs luurissa ei oo ps

Nyt uutta
062802moto_prv.gif

imag0031u.jpg

Tämä alkaa mennä mukavaan suuntaan kun on ihmisillä kauniita maisemia (ja pyöriä) kuvissa, sekä kivoja etäisyyksiä.

Tällä vauhdilla tulee ennen kesän loppua Iltalehtiin otsikolla: "Motoristit kaahasivat kuvaleikin vuoksi 200km/h"

thumbs-up.gif

Pukkilan Kartano

_small.jpg

Nyt en ole varma, pitikö tuo seuraava rasti myös olla tuon jälkeen käyty, vai kelpaako arkistokuva. Jos tämä ei käy, haen aamulla toisen?

_small.jpg

Joo ei käy arkistofotot. Muuten tää olis turhan helppoa
tounge.gif

Paa aamusti uutta tulemaan niin lähetään jahtiin.

lautta.jpg

-k-
singledero.gif

Pahoittelut aamun menettämisestä... kävin parikin paikkaa katsomassa. Yks hiukan vaikeampi jätetään myöhemmäksi, ellei sitte joku sitä ehdi kesän aikana laittamaan...

Mutta tuossa, helppo, jos joku haluaa haastetta, niin kuvan saa ottaa mistä vaan mihin kohteen saa vielä tunnistettavasti kuvaan.

_medium.jpg

No höh, tuossa kilsan päässähän tuo tönöttää, mutta nilkka on niin kipeä ettei sinnekään pysty ajamaan. Höh.

Tuossahan tuo Pääskyvuoren "linkki"

torni.jpg

Sitten lisää hakemaan --->

paikka.jpg

Tässä teille päänsärkyä :P
Helpotan sitte tarvittaessa, näin sanoen joku tietty äkkää sen heti......

-k-
singledero.gif

imag0038x.jpg

Krekilän myllyhän se siinä, sanos mummu. Oli juu rasti lähellä ku olin hänen tykönä kahvilla Loimaalla.

Ja nyt etsimään uutta..
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Arvaan paikan, mutta en kyllä tuolla ole käyny. Varmaan huomisiltaan mennessä joku sen jo hakenu... jollonka seur.ite.kerkeen.

Krekilän myllyhän se siinä, sanos mummu. Oli juu rasti lähellä ku olin hänen tykönä kahvilla Loimaalla.

Ja nyt etsimään uutta..  
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
No voi hemmetti  
omg.gif
Älä sitte lottoa tänään, jätä meille muillekin joku mahollisuus  
baaa.gif

-k-
singledero.gif
No kyllä mä vähän munkitin et löysin ton paikan ku olit käyny kääntämässä sen tienviitan näyttämään väärään suuntaan ni poralsin 2 kertaa tosta paikasta ohitte  
smile_org.gif

Hehe :P Daami tosiaan varoitti mua tosta väärään suuntaan sojottavasta viitasta. Minä en kyllä nähny koko opastetta silti ajoin kanssa ite ohi ja kysyin sitte joltain paikalliselta lopulta niin löysin paikalle.

-k-
singledero.gif

d577d4ab.jpg

Ei ollu pokkaa ajaa hiekkatietä tonne ylös kun oli vielä ajokielto ja ihmisiä lähettyvillä
smile_org.gif

Eli Parman mäkihyppyri liedossa ois veikkaus.

Uutta etsimään...

Back