• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Turun seutu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Micsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Itse käytän kuvat.fi palvelua, koska kuvaan kohtalaisen paljon. Sen ilmaisversiotakin voin suositella, ja sitä kautta tosiaan on helppo liittää kuvat kolmessa eri koossa miltei minne vain.
Tarvittaessa voin neuvoa vaikka "kädestä pitäen" miten homma käy, vaikka helppohan tuo on itsekin sieltä ohjeista lukea.

Tuossa linkki mun sivuilleni, jos haluat tutustua.
http://rlonn.kuvat.fi/

Edit: Ovat sitten muuttaneet tuonkin kuukauden ilmaiskäytön jälkeen maksulliseksi... :no:

Viimeksi muokattu:
Photobucket on toiminut minulla hienosti tässä ja muissa vastaavissa tarpeissa. Eli surffaat kotikoneella sinne, teet käyttäjätilin ja sitten upload haluamasi kuva koneelta albumiisi. Kun sitten katsot albumiasi ja viet hiiren kuvan päälle niin sen alle tulee linkkiosoitteita, klikkaat sitä IMG code kenttää niin se osoite menee automaattisesti leikepöydälle. Sitten vaan takaisin orgiin ja paste se osoite viestiin - tadaa - kuva näkyy.

Sitten jos haluat postata jo tien päältä niin jos sinulla on Apple tai Android laite niin sovelluskaupasta löytyy photobucket applikaatio (ei snapbucket) josta voi tehdä uploadin ja linkin kopioinnin näppärästi.

Symbianilla taas kannattaa mailata kuva albumiisi, laitat ensin oman albumisi mailiosoitteen osoitekirjaasi niin suoraan kuvan oton jälkeisestä ruudusta saat lähetettyä sen aika näppärästi. Sitten saat kuittauksen sähköpostiisi jossa on linkki kuvaan, sen voi sitten pienten muokkausten kera copy-paste sieltä viestiin.

Tien päältä ei minun mielestä tarvitse nuo viestit olla ihan loppuun asti hiottuja korjailee sitten kun pääsee koneen ääreen.

Kännykällä onnistuu tosiaan kaikkein helpoiten, jos on vähänkään älyä puhelimessa. Minkä mallinen luuri? Joskus on hyötyä saada kuva nettiin jo paikan päältä, ettei jää muiden jalkoihin. Juu ja kysäse vaan, ni kyl me autetaan. Tää on sellanen foorumi, ku nainen jotain kysyy ni ainakin sata miestä on auliisti palvelemassa ja tekemässä vaikka mitä temppuja :p Itse kun menee joskus jotain tyhmää kysymään, niin...:grin:

Mut asiaan: kuvan paikka taitaa olla tiedossa. Käyn ainakin vilkaisemassa tossa kotimatkalla. Ja sit pitäis viel keksiä uus kohde...

Edit: Mitvit? Kaks vastausta sil aikaa ku mä kirjoitan viestiä! MOT :grin:

Edit2: Eipäs taida ollakaan paikka tiedossa. Tai ainakin googlemaps-kuvassa on ihan erilaista maisemaa ympärillä

Viimeksi muokattu:
unlit sanoi:
Kännykällä onnistuu tosiaan kaikkein helpoiten, jos on vähänkään älyä puhelimessa. Minkä mallinen luuri? Joskus on hyötyä saada kuva nettiin jo paikan päältä, ettei jää muiden jalkoihin. Juu ja kysäse vaan, ni kyl me autetaan. Tää on sellanen foorumi, ku nainen jotain kysyy ni ainakin sata miestä on auliisti palvelemassa ja tekemässä vaikka mitä temppuja :p Itse kun menee joskus jotain tyhmää kysymään, niin...:grin:

Mut asiaan: kuvan paikka taitaa olla tiedossa. Käyn ainakin vilkaisemassa tossa kotimatkalla. Ja sit pitäis viel keksiä uus kohde...

Edit: Mitvit? Kaks vastausta sil aikaa ku mä kirjoitan viestiä! MOT :grin:

Edit2: Eipäs taida ollakaan paikka tiedossa. Tai ainakin googlemaps-kuvassa on ihan erilaista maisemaa ympärillä

Itse en tämän suhteen kohtele ketään sukupuolen, ihonvärin, enkä minkään muunkaan kriteerin mukaan eriarvoisesti. :grin:

Mun muuten piti toi kirkko bongata... No, tuli sen sijaan jonotettua lihakaupassa noin 45 min....

Kiitos poijaat avusta!:respect: Älyä on puhelimessa minimaalisesti joten sitä kautta kuvien ja netin käyttö ei oikeen luonnista et taitaa hermot mennä ennemmin, mut täytyypä surffailla noita kuvapalveluita ja jos sit ihan mahdottomaks menee ni huhuilen kyllä apuja. :polonen:

Toivottavasti kuva kopista/pöpelistä ei ollu liian epämääräinen joten metsästysonnea :D

katri83 sanoi:
Toivottavasti kuva kopista/pöpelistä ei ollu liian epämääräinen joten metsästysonnea :D

Kuva lienee riittävän selvä mutta omasta puolestani kohde kuuluu kategoriaan että jos ei heti osaa yhdistää muistikuvista että missä tuo on niin kuvasta ei voi päätellä missä se voisi olla. Kuvan tiedoista näkee että se on otettu vain 15 min kirkon jälkeen ja varjojen suunnasta voi päätellä mihin ilmansuuntaan kuva on otettu... Itselle tuo jättää vielä liikaa aluetta haravoitavaksi :)

No haetaan pois kuleksimasta, eli Littoisten monitoimitalo:

2012-06-28-119.jpg

Ja uusi:

2012-06-28-124.jpg

Viimeksi muokattu:
Raadelman liittymä, #7 moottoritiellä...

IMG_0340.JPG

Ja sitten helppo kun ei tähän aikaan ole mitenkään inhimillisesti mahdollista muutakaan keksiä... :boring::blink::boring:

IMG_0341.JPG

staticmap
Pispalantie 16, 20540 Turku, Suomi
57dc9534.jpg

Pyöreä talo yo-kylässä
-------------------------------------------------
Ja sitten pala seinää
eec10b09.jpg

Maaseudun ytimessä uudisrakennus...;)

Viimeksi muokattu:
staticmap
Loukinaistenkaari 33, 21410 Lieto, Suomi
Loukinaisten paloasema
4055c9de.jpg

-----------------------------------------------------
Ja uus helppo
66cae9ad.jpg

Viimeksi muokattu:
Tiedossa on kyllä mutta ei ehdi hakemaan...

edit: Haen myöhemmin tänään jos on vielä jäljellä, pitää joka tapauksessa koeajella uutta takakumia :)

Viimeksi muokattu:
Back