• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Satakunta 2013-2019

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No minäkin olen tuota jo monta päivää etsiskellyt ihan ajelemalla, eipä löydy ei.

Sydänmaan koulu Eurajoella, hyvän mutkapätkän varrella:
204337_medium.jpg

Ja uusi:

EDIT: Menikin parisataa metriä Varsinais-suomen puolelle, käyn ottamassa uuden!
Lahdenvainion mylly meni siis väärään maakuntaan:
http://www.motot.net/galleria/kuvat/21/204338_medium.jpg

Tämä lapsiystävällinen miljöö löytyy Raumalta keskeltä maalaismaisemaa, jossa lähinnä kulkee koululinja-autoja, sekä Eurajoelta, että Raumalta:

204339_medium.jpg

Viimeksi muokattu:
Miki_Moon sanoi:
Tämä lapsiystävällinen miljöö löytyy Raumalta keskeltä maalaismaisemaa, jossa lähinnä kulkee koululinja-autoja, sekä Eurajoelta, että Raumalta:

Gyl maar oikke baik löydys, gon jaksa kaahottel kuukkelil Raoma ja Eorjoe rajaseuduil.

Draconis sanoi:
vikaa päässä vai mistä syystä et voi tähän ketjuun kirjoittaa selkokielellä?

Anteeksi sir 'Draconis', jos Satakunnan eräs murre ei soinnu Sinulle.
Suataap ol vikkaa syntynny pääs ... ylä- sekä alaosas. Ny o näit vuasrenkait kasas 65 ja koht 66. Vikkaa . . .

Haettavan jahtikuvan hevonen on vielä löytämättä. Itse olen sen paikantanut. Matkan mittavuus meiltä (Joutsa) sinne on 350 km ja se rajoittaa riittävästi paikan bongaamista.

Olen taasen tulossa pärrällä sille (koti)seudulle viikolla 25. Ans kattoo onks siäl sillo passeleit jahrattavvii kohteit?

Pandemia sanoi:
Herätys Pasi1 15 päivää eikä kukaan tiedä... pahan laitoit. :dunno:

Guukkelin linkki helpottais monia.

Gyl maar baik o diaros. Kaheksikko-tiält, juur hiukka kirkogyläst Raumalp päi, viis pilkku kuus kilomeetri suuntta saut-saut-iist ja kuukkelikaara kuvaski näkky ne kaks kivi, jokka estä autoil ajamise järve jääl jah . . . punase dorpa nurk pilgotta gans eine verra.
Guvajahtlamissi.

Back