• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Satakunta 2013-2019

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oon ihan samaa mieltä et ei oo rasteista kiinni, on vaan laiskaa porukkaa :p

Vai kuten Wolff mainitsi; laitetaanko kokeeksi kuten kurapyräilijöillä jokin rumpuputkikasa huitsin nevadan umpiperässä :grin:

Jätkät oon vaan dokaas jazzeilla kuten tuhannet muutkin...

mico sanoi:
Oon ihan samaa mieltä et ei oo rasteista kiinni, on vaan laiskaa porukkaa :p

Jassoo ... vai tää onki sit verrattavis ... kurapyäräilyihi ... just, juu ... vai nih :p
Ja ... samalla tuli ... satakuntalaiset 'assu-mopoilijat soimattua' :O

Molin ( = mää itte olin ) jazzareil jo -66!

Yks tunnustaa laiskuutensa tämän kesän rastien hakuun. Ei vaan kun olen muuttanut lääniä joten etäisyyttä on sen verran, ettei oikein ehdi ajeleen satakuntaan. En ole myöskään ehtinyt surautella kurapyörähakuja. Satakunta on aika "pitkä" lääni joten ( Karvialta- Euran eteläosiin) joten aika harva viitsii ajella tuota matkaa jos rasti siirtyy reunalta toiselle. Toki rastit pääsääntöisesti ovat pyörineet pienemmällä alueella. Saatan toki joskus ottaa surauttelupäivän sinne suuntaan.

Toivottavasti löytyy lisää rastinhakijoita kun lomat on lusittu ja info lisääntyy.

T. Tramp

Totanoinii ... runsaav viikov verra o viärähtäny ... kuluvaa kuvvaa ... katelles. Kui olis piänt lisävinkkii ... :;):

Wolff sanoi:
Mitä, eikö vieläkään löydy?

:ohmy:

Kiitos ... jo vain löytyy ... tuolla täsmennyksellä.
Eurassakin on tullut liikuttua 60-luvulta lähtien, niin silti moinen alue on jäänyt ihka oudoksi. Pitääpä käydä kurkkaamassa kohdetta tulevana viikonloppuna ... vaikka rasti olisikin silloin jo bongattu.

Juoheviin jahtailemisiin :orgmp2:

Ihan tuttu kotikulmilta, mutta nyt asustelen toisaalla, niin ei ehdi. Se tunnetaan myös tuon mäen-nimisenä hautuumaana. Taidetaan viimeisessä "palttoossa" käyttää naapurifirman tuotteitakin:;):

Ei ehtinyt ei, pitäis kyllä hiukan priorisoida näitä juttuja ja jättää vaikka ne työt vähemmälle :grin:

kXVVkh0.jpg

cl0e057.jpg

Vanha kyltti unohtunut?

Viimeksi muokattu:
-perttu- sanoi:
Tässä kohtaa Satakuntalaiset voisivat antaa Raimolle ison käden :jippikaijee:

Kiitos ... Sir ´-perttu-´:)- Moni ´alueen muukalainen´ seuraa hyvinkin tarkasti ... touhuiluita ´rajojen´ tuolla puolen. Komppaan Sinua -> Raimolle :jippikaijee: x 100.

Back