• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Satakunta 2013-2019

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jaahas, onko mopot laitettu jo talviteloille vai onko liian vaikeita kuvia?

Tämä oli siis Kankoonpeen kirjasto
IMG_0873.jpg

Ja seuraava olis tällänen
IMG_0875.jpg

Viimeksi muokattu:
Pitää nyt sitte osallistua vielä tähänkin.
Valtateiden vt8 ja vt23 risteyksessä "Kehrä", on kuulemma valurautaa en silti käynyt kokeilemassa.
2014-10-12-0011.jpg

Ja sitte uutta syksyyn:
2014-10-12-0019.jpg

Kohdekuva suurempana:
Kohde121014

Ajokausia odotellessa, heti kun tiet sulaa niin mulla kestää noin 5min komentaa kawa tuota kuvaa hakemaan
Että että,
Vai jatkuuko vanha ketju kaudella -15?

faster1000 sanoi:
Ajokausia odotellessa, heti kun tiet sulaa niin mulla kestää noin 5min komentaa kawa tuota kuvaa hakemaan
Että että,
Vai jatkuuko vanha ketju kaudella -15?

Siinäpä tulikin vihjettä (nimimerkin kotipaikka ilmaisee alueen). Jah . . . kuvassa onkin vanha kotikirkko. Itse kirkkosali sijaitsee noiden rakennusten takana. Istuminen siellä lienee siitä . . . mukavuusalueen (taka)laitimmaisesta päästä.
Kivoja mutkateitä ajella tuosta sekä pohjois-koillisen että idän suuntaan.

Otsikosta päätelleen vanha / tämä ketju jatkuu - uu - u . . . :cruising:

Nooo...
Tuo rakennusvuosi on jo liian paljon helpottava tekiä, että olisi vaan
Antanut hetken hautua ja vasta sitten tarjota vihjettä koska jos minä tuon tunnistin ilmankin niin
Olisi vissiinkin joku muukin.
Toisaalta nyt kun on noin helppo vihje niin taitaa vaan tulla kilvan-ajo siitä että kuka uskaltaa ensimmäisenä
Lähteä. :D
Minä tosin saan kuponkini takasin vasta 24-päivä että toivotaan että
Tiet sulaa vasta loppukuusta. :D

Back