• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Satakunta 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja allu80
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No tottajumalauta kaikki kuvat poistunut...
nixweiss.gif

Menin ja muokkasin tota kuvat.vi:tä eri kansioihin ja eikös kuvat enää löydä perille.
crazy.gif

Ei kannata nääs voorumi uudistuu ihan justiinsa ja siellä ne on sitten helppo ladata omalta koneelta suoraan  
smile_org.gif

Pandemia sanoi:
Eikäkö liian hapokasta.
tounge.gif

Talvi illan puuhastelua.....sit joskus
nixweiss.gif

No joo törmättiin sivuston uudistuksessa tulleeseen "ominaisuuteen" aikaisemmin kirjoitettuja viestejä ei pysty itse muokkaamaan, vain niitä jotka on kirjoitettu uudistuksen jälkeen.
Se niistä kuvien takaisinlaitosta....:wanna:

Viimeksi muokattu:
Kohde paikannettu, älä pandemia vaiha kohdetta ku käyn mökkiä lämmittämässä samalla jos tonne lähen kun lumet sulaa :p
ja ne jokka tietää missä on niin tervetuloa nokipannukahveille ja makkaroille :grin:
ei siis ihan vieressä ole mutta tosa karvialla mustajärvellä

Damned kun ei vielä pysty kyykyllä oikein sivuteillä luisteleen..
Pitäskö hommata enskamopo ihan kuvajahtia varten? >:D

Hakekaa nyt joku. Pohjosen pojjaatki on jo alotellu jahdit ajat sitten. Mulla on vasta viikon päästä sunnuntaina mahis hakee tää, jos ees löydän:;):

Mikäli ymmärsin paikan oikein, niin tuonne pitää ajaa 5km hiekkatietä. Mitäs me viime kesänä sovittiinkaan hiekkatien maksimipituudesta? Jokatapuksessa tähän aikaan vuodesta mä en ainakaan lähde tuonne kuran ja sohjon sekaan ajamaan. Joku enskamies liikkeelle, tai uus kuva tulille, niin saadaan pelit käyntiin!

Noniin. Polkasen nyt tämän käyntiin uudella kuvalla.

WP_000025+%281%29.jpg

Mjaaha. Ei taida tämäkään kuva näkyä?

Viimeksi muokattu:
No en viitsi ottaa pyörää tallista kun matkaa kohteeseen 2km. Hakekoon ne joilla on löytämisen riemua ja ajettavaa vähän enemmän:)

Back