• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Satakunta 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja allu80
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Laitoin mopot sinne, sillon kun syötät otsikkoa paikalle klikkaat sitä pisaraa niin pitäisi valintaikkuna aueta...

Hondalla ajaminen tuottaa vain kyyneleitä??

cool.gif
Joo ilon kyyneleitä, paita ihan märkä.
biggrin.gif

Pikkasen huonosti artikuloitu...multa tulee....
tounge.gif

Moikka taas, mopo huollettu  
062802jumpie_prv.gif

Kuva on lentokentän päästä moukaripörssi:)
kuva4t.jpg

Tässä seuraava, jota ilmeisesti ei ole laitettu. Olihan se niin että soratietä saa ajaa 700m  
withstupid.gif

Tien kunto loistava, jos tuntuu vaikealta niin huomenna vihje
sport05.gif

kuva2u.jpg

Tiedetään kanssa mutta mua kiellettiin hakemasta
biggrin.gif

Ollaan kuulemma motoauton kanssa niin läheistä sukua ettei se löydä paikkaa mitä minä en tietäisi
033102bebe_1_prv.gif

Koittakaahan siis joku laittaa uutta kuvaa!

Missä, mikä tuo on? Mulla varmaan sivistyksessä kauhea aukko!

Mulla olis kuva siitä taannoin pilalle mennestä kohteesta.

No olisihan tämä pitänyt tietää jo ajat sitten, kun on melkein vieressä. Porin Pihlavan kaupunginosan Halssissahan tämä rakennus sijaitsee.
Juuri, kun sain kuvan otettua ja olin lähdössä, kuulin moottoripyörän tulevan. Sampehan sieltä tuli rykkösellään ja arvasi heti minut nähdessään, mitä olin tekemässä. Tällä kertaa näin, sori Sampe, että sulle tuli turha reissu.
Halssi.jpg

Tässä uusi kohde:
SAM_0350.jpg

Viimeksi muokattu:
Juuri, kun sain kuvan otettua ja olin lähdössä, kuulin moottoripyörän tulevan. Sampehan sieltä tuli rytkösellään ja arvasi heti minut nähdessään, mitä olin tekemässä. Tällä kertaa näin, sori Sampe, että sulle tuli turha reissu.
Juu eipä mitään
biggrin.gif
Nopeat syövät hitaat
bowdown.gif

No onhan tuo uusi rastikin tiedossa...

Pitihän se käydä kun niin helppokin oli... kyseessä siis Reposaaren sillan kupeessa oleva tuulipuiston opastuskeskus.

_small.jpg

Tässä uusi se kuuluisa kuva, jonka ensimmäinen otos meni pimeeksi.

_small.jpg

Aikainen lintu madon nappaa, vai miten se oli...
No kuitenkin, tuli tehtyä aikainen aamulenkki Huittisiin, ja Karhiniemestähän tämä silta löytyi:
Karhiniemi.jpg

Ja tässä uusi kohde:
kuvarasti0509.jpg

Back