Juu vitsi vitsi... kypärän remmiä jo kiristetään ja busan moottori lämpiääÄläs ny... Tämä uusi kohde tuskin on Porissa ja kyllähän ne sunkin kohteesi aika lailla jostain kumman syystä sinne K-pään suuntaan vetää![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu vitsi vitsi... kypärän remmiä jo kiristetään ja busan moottori lämpiääÄläs ny... Tämä uusi kohde tuskin on Porissa ja kyllähän ne sunkin kohteesi aika lailla jostain kumman syystä sinne K-pään suuntaan vetää![]()
Me voidaan iitu jatkossa tehdä yhteistyötä. Jos mä tiedän paikan niin sä voit ajella bongaamaan sen.No jopas sattui, ei mulla oo taaskaan mitään käryä missä on tälläinen kohdeEhkä mä vielä joskus olen kartalla ja bongaan näitä![]()
![]()
Pakko mainostaa, että 100org! kahvittelee torstaisin klo 18 Karjarannan Shellillä Porissa, tulkaas poikkee! Vai täytyykö mun joskus nyysiä teidän kohde ja viiä se sinne Shellille![]()
![]()
Turha mitään anteeksipyydellä, hyviä kohteita ne on ollut.Anteeksi nyt kovasti, etten ole keksinyt tarpeeksi hyviä kohteita...![]()
Lupaan jatkossa parantaa kohteiden laatua. Ei siis enää tuulimyllyjä, eikä Porista mitään.![]()