• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Satakunta 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja allu80
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
antake armoo
bowdown.gif
Käyn illalla nappaamassa kuvan ja kerron paikasta sitten enemmän... 
biggrin.gif
Jos ei joku muu ehdi ensin.
062802moto_prv.gif

Reipas lenkki, 200 km vahvassa sumussa
smile_org.gif

Tuolla on joskus tullut vedettyä itsensä piippuun crossimönkkärillä, eli Porin Yyterissä motocrossradan kyltti:
jos oisin ennemmin ketjuun törmänny niin tän oisin varmaan hakenu kun on alta kilometrin päässä... innolla oottelen jo kuvia jonka tietäisin niin haku on päällä...
062802jumpie_prv.gif

Koittakaas ny joku hakee toi viimeksi laitettu kuva ettei mun tartte takasintulo matkalla sitä hakee (toistamiseen).
biggrin.gif

Siinähän kuvassa on oikeen vihjekin talonumero.....
tounge.gif

Jos nyt yhtään ymmärsin, niin eihän toi kuva ole edes "Turun ja Porin läänissä"  
tounge.gif
Ja mistäs tälläinen ymmärtäminen on peräisin?
Mä jo luulin, että taas tuli äärettömän helppo, mutta ei stten näköjään?! Pandemia sen jo kerran sai kuvattua, mutta kuva katosi bittiavaruuteen. Yrittäkää nyt edes, niin päästään jatkamaan peliä!  
cool.gif

Tiedeteään tiedetään... ja muuten ajettiin tänään ohikin mut prkl kun ei ollut kamera mukana... tarviskos huomenna lähtee hakeen tää rasti...
062802moto_prv.gif

Helppo nakki
033102bebe_1_prv.gif

Jos nyt yhtään ymmärsin, niin eihän toi kuva ole edes "Turun ja Porin läänissä"  
tounge.gif
Kysehän on SATAKUNNAN alueesta EI turun ja porin läänistä....

Mitä tulee "toukolaan" noita seurantaloja on lähes joka maakunnassa ympäri Suomenniemen useampia samalla nimellä. Guukkelin mukaan ainakin.
nixweiss.gif

jarasan mopo tulille ja kännykällä sit toinen kuva, ettei käy niin kuin mulle.
biggrin.gif

eikä oo..
biggrin.gif

_small.jpg

_small.jpg

Ei ne pojat sitten hakeneet selvää mestaa....itte piti.
biggrin.gif

Ps. lupaan että seuraava kuva ei ole sillasta
tounge.gif

Viimeksi muokattu:
Ensimmäinen vinkki: Toi nurtsi on tosi liukas
biggrin.gif

Gookkelilla kun hakee niin löytyi tollasta tietoo...
>>>Varsinais-Suomen ja Satakunnan alueella on kaikkiaan noin 1800 siltaa>>>
kyllä se joku noista on.
tounge.gif

Heitä nyt joku parempi vinkki. Voisin käydä tuon poimimassa, jos vaan olis hajua minne päin lähtis
biggrin.gif
biggrin.gif

062802moto_prv.gif

Keskiviikkoisin tuosta moni ajaa ohi, ei kuitenkaan näy päätielle. Joki joka virtaa sillan alla laskee Kokemäenjokeen.
crazy.gif

En mä sitten poiminutkaan tätä tänään vaikka niin ajattelin. Olis kaiketi pitäny katsoa se kuva vielä lähteissä, mulla on nyt kuva eri sillasta  
biggrin.gif
biggrin.gif

Back