• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Rovaniemi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jede
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Bongasinkin sut Sinsemilla Koskikatua alaspäin ajamassa tänään n. 12:15. Tulin juuri asiakkaalta ja kävelin autolle siinä Paliskuntien talon kohdalla. Arvelin, että kohtahan tuo rasti vaihtuu :blink:

Kävin eilettäin iltasella kattomassa rastia Itäpuolen tietä Kittihlän päin olin varma että soli sielä mutta hiukka väärä suunta oli nyt.:p

timox sanoi:
Kävin eilettäin iltasella kattomassa rastia Itäpuolen tietä Kittihlän päin olin varma että soli sielä mutta hiukka väärä suunta oli nyt.:p

Hyvin ehit tämän hakea. Mulla vielä takarengas irrallaan :grin:

Sinsemilla sanoi:
Tavivaaran pieneläinhautausmaa

Ja uutta

Valjaskosken voimalaitos

7365586116_563aacc4e5_z.jpg

seuraavaksi :)

7180366127_96ac270b9d_z.jpg

Nonni, kokkeilempas mieki ossaisinko :)

Revontulen parkkihallin katto
IMG_0238.JPG

Vähän hämysä, mutta olennainen onki taustalla :)
IMG_0241.jpg

Edit:
Pieni vinkki. Kuvassa on sillat päälekkäin ja kotisaari :) Sijainti ei ole ihan auringontarkka.

Edit 2: Korvanranta tosiaan. Nättiä seutua minusta. Sijainnin lunttasin iLuurista, mutta Sinsemillalla vähintään yhtä hyvä ja oikea :)

Viimeksi muokattu:
Poikanen sanoi:
Hakisin mutta olen ollu kipeänä ja nyt Kemissä. Onkos trumppa muuten joskus Korkalovaarassa parkissa?

Joo kyllä se trumppa korkalovaarassa majailee.. Jede saanu pyörän takasin ajoon. Lueskelin merkkikohtaisesta osiosta siitä varkausyrityksestä. Ilmeisesti tekijät saatiin kiinni?

Back