• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Raahen seutu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jonep
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Rauhanyhdistys Revonlahdella: https://www.google.fi/maps/place/64°42'54.7"N+24°56'57.9"E

DSC_0140.JPG

Käykö tämä??

DSC_0122.JPG

Viimeksi muokattu:
Eikai kaikki oo ajaneet jo talvisäilöön?
Helpottaakohan tää jo vähän liikaa... Tieltä nro.8110 pitäs löytyä aika hyvä viitoitus tälle "työmaalle".

Onko tää vartinoja1 työmaalta?
Yritin äskön käydä siellä mutta kieltomerkein ja tekstein oli ulkopuolisilta kielletty.

cb-61 sanoi:
Onko tää vartinoja1 työmaalta?
Yritin äskön käydä siellä mutta kieltomerkein ja tekstein oli ulkopuolisilta kielletty.

Juurikin se. Ovat sitten sulkeneet sen, mokomat :sad: Itse ajoin pelkkien työmaa-kylttien ohitse työajan jälkeen, eikä se vartijaakaan kiinostanut minun pyörimiset sielä.
Käy CB-61 hakemassa vaan uusi jahtipaikka, kun oikea paikka löytyi vaikkei siitä enää todistetta saakkaan :)

Sen verran oon tissiposki että tämän kesän suhteen luovutin jo. Säilöntä aineet on tankissa siis.

Käykää joku hakeen uus kuva tai sitte mennee kevvääseen ennekö tullee uus. :thumbup:

Ihan kuin olis Huhtiskan motskari ollu Raahen keskustassa tänään liikenteessä :) Kelit ainakin oli kohillaan tänään, että rupespa poltteleen!

^Omppis^ sanoi:
Ihan kuin olis Huhtiskan motskari ollu Raahen keskustassa tänään liikenteessä :) Kelit ainakin oli kohillaan tänään, että rupespa poltteleen!

Juu kyllä on tullut muutaman kerran käytyä keskustaa kiertelemässä. Ei tarkene vielä kauemmaksi lähteä eikä nopeammille teille:no::orgmp:

Ei näy ainakaan mulle... Ja arvasin, että se oli Huhtis liikenteessä :) Täällä on vielä kausi korkkaamati, mut jos kohta uskaltais.

Back