• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Pohjanmaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Velmu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Otetaan seuraavaksi ehkä hiukan haastavampaa, lentokenttää ja teollisuusaluetta lähistöllä.

hIj9Akz.jpeg

Viba sanoi:
Otetaan seuraavaksi ehkä hiukan haastavampaa, lentokenttää ja teollisuusaluetta lähistöllä.

hIj9Akz.jpeg
Ei sattumalta viitasammakoita olis lähistöllä havaittu hiljan? [emoji28]

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla

Viba sanoi:

hIj9Akz.jpeg

Tänään ajelin lentokentän ympäri ja en vaan löytäny sopivaa puskaa mistään. Itäinen Runsorintie oli tietyön alla.
Jotain tunnistettavaa kuvassa olis hyvä olla . Vaasassa 30v asuneena ja runsorin aluetta kolunneena en kyllä oikein vinkkiä kuvista löytäny :sad3:

Koitin sisällyttää kuvissa nämä "keltaiset tornit" molemminpuolin, näkyivät kyllä hiukan huonosti.
PqVUQnG.jpeg

Kun ensin näkyy Switch ja tämän jälkeen autohuolto on jo todella lähellä...

Viba sanoi:
Koitin sisällyttää kuvissa nämä "keltaiset tornit" molemminpuolin, näkyivät kyllä hiukan huonosti.
PqVUQnG.jpeg

Kun ensin näkyy Switch ja tämän jälkeen autohuolto on jo todella lähellä...

No hitto. Jos sit ens kerralla osuis kohdalle :)

Runsorissa, romiksen lähellä suljetulla tien pätkällä kentän laidalla.

Google

4773145ccd7bbc6d8e6fa7c87b82b517.jpg

Tässäpä uusi hakuun.
Tämä löytyy vaikka googlaamalla jos ei paikkaa muuten tunnista

64c947300dade0bfd8b3cf274fb44c91.jpg

Piti käydä kahvittelemassa välillä niin uuden kuvan laitto hieman venähti, mutta tässä uutta
kuva113.jpg

Kerpyyn villa

Google auton kuva v 2009. Hieman on maisema muuttunut tuon jälkeen

a47a14f826fc6c1c2bf0f677beafe1b8.jpg

Back