• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Pohjanmaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Velmu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Edvin Hevonkosken teos "Mäkilä", Prisman liikenneympyrässä, WGS 84:N 63° 6.219', E 21° 38.912':
32470965.jpg

Pahoittelen kuvanlaatua. Tuli vahingossa otettua videokuvaa  
withstupid.gif
.

Seuraava satamamme:
32470959.jpg

Hittolainen, en ollut varma paikasta paikan päällä. Kirkkaus *esti kuvan ihmettelyn kännystä. Itse asiassa en ole vieläkään 100% varma
smile_org.gif
Mutta kokeillaan. Olikos kyseessä Västervikin satama
n.jpg

Jos oli niin tässäpä seuraava
o.jpg

Laitetaan lisävinkki. Saadaan pieni opetusfaktorikin peliin, kun saatte googlailla pohjanmaan lähihistoriaa *
biggrin.gif

p.jpg

Seuraava vinkki: N / lat: +63° 6' 31.51"

Tais olla viimeinen liian hankala  
crazy.gif

Pahoittelen, se oli täällä

Ettei touhu kokonaan kuolisi, niin seuraava voi mun puolesta hakea jahtikohteen. Itse olen toisella jahtialueella pari viikkoa lomailemassa  
033102beer_1_prv.gif

noniin, vöyrissä käytiin (en kyllä olisi löytänyt sinne ilman vinkkejä)
32497935.jpg

Tässä seuraava.

32497936.jpg

Voisko laittaa vähän tunnetumpia kohteita .Vähän paha toiselta
laitaa pohojanmaata tuntee jonkun venettä.?

Mä apustan tämän!
Oon noin kilsan päästä tuosta nyt, käyn huomenna hakemassa mökkicrossilla tuon.
Edittiä: Kuva otettu, latauspiuha vaan on kotona. Kohta päästään lähteen mökiltä..

Vinkkiä tiskiin, menee selkeesti ämpyilyksi!
062802moto_prv.gif

ps. Kävin eilen yöllä tuollaset 200km ja rapiat pyörimässä rantoja pitkin. Ei löytyny
sad_orig.gif

Itse ehdin tuonnepäin vasta ensi viikon loppupuolella joten autetaan muita hieman, eli vinkkinä oheinen kuva ja se että Street View:llä näkyy myös ko. paikka.

Aargf
withstupid.gif
Tänäkin kesänä käyny tuolla parikin kertaa. Jotenkin kuvakulma vaan hämäs. Ristus!

Vinkkinä: Tuosta kun kääntää kuvakulmaa eturenkaan suuntaan, siinä on pari isompaa punaista puurakennusta pihassa.. Ajattelin että olis ollu silleen otettuna liian helppo..

Laitappa sellainen vinkki, että tyhmempikin tajuaa. Tässä on puoltoista viikkoa jo raavittu päätä. Tuloksetta
nixweiss.gif

Laihialainen nuukaaloo vihjeis..
Tiellä 6871
No nyt on vihdoin paikka tiedossa, ois kyllä minulle kuin tehty
smile_org.gif
. Katsotaan kerkeänkö käymään tällä viikolla.
Tsori kerkesin ensin  
sport05.gif

Itse asiassa näin tarkemmin ajateltuna, viimeinen "vinkki" sisälsi kolme vinkkiä. "Laihia","Nuukailla" ja "Tie 6871".
Joten ei se niin nuukaa ollutkaan.
biggrin.gif

Eli Laihian Nuukuuren Museo
06072011575.jpg

Seuraavan kohteen jouduin nappaamaan tästä duunimestan likeltä:
06072011576.jpg

ps. Huoh, kuinka surkea toi puhelimen oma kuvan skaalaus  
mad.gif

Back