• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Pirkanmaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Askemux
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No nyt on Maikulla sama ajatuksenjuoksu. Olin nimittäin suunnitellut vieväni kuvan juuri tuonne samaan paikkaan. What Are the odds!!!

Ja Juu.. Tuo vihjasi, että olit sormi pystyssä toisenkin kerran.

jalat sanoi:
No nyt on Maikulla sama ajatuksenjuoksu. Olin nimittäin suunnitellut vieväni kuvan juuri tuonne samaan paikkaan. What Are the odds!!!

Ja Juu.. Tuo vihjasi, että olit sormi pystyssä toisenkin kerran.

No ei voi olla! :polonen: pieni maailma... Huonosti tunnistan mopottimia vauhdissa kun seuraan peukaloita mutta voihan se olla että törmättiin toistamiseen :) Nyt alkaa mulla ainaki ideat loppumaan iik. Taitaa olla mulla paikat huomenna niin kipeenä että taidan pitää "lepopäivän" :bisseä:

Viime kauden viimeinen t-ajelu meni molempien särkkien kautta (tuo + salus).. käykäähän joskus t-ajeluillakin, tuleepahan immeiset tutuiks! :thumbup:

8715076258_af8015b9e1.jpg

Puuvuorihan Se siinä. http://goo.gl/maps/oWsRd
Ja tämän 35v vanhan oranssin mötkön tunnistaa jokainen jatkossa.

Jatkoa seuraa...

Viimeksi muokattu:
jalat sanoi:

Untitled

Puuvuorihan Se siinä.
Ja tämän 35v vanhan oranssin mötkön tunnistaa jokainen jatkossa.

Jatkoa seuraa...

Oliko tollon vielä ihmisiä ulkoiluttamassa koiria? näytti olevan jotkut koulutukset kesken kun ajoin niiden keskelle. Kaikki lähti juoksee ottaa omia koiriaan kiinni:grin: Kattoivat vähä pahasti niin pidin tumman visiirin kiinni ettei tunnisteta :thumbup:

Ja on kyl nätti moto :)-

Hyvä jalat! Siis se, että oot ajellu ja ennen kaikkea se, että oot saanu kuvia näkyviin sillä paskalla puhelimellas :p

Kiitos kehuista :blink: :grin:
Nooo... Onhan se vähän erilainen moottoripyörä. Ei tule heti samanlaista vastaan. Ostin reistailevana 70 vuotiaalta herralta joka päätteli ajouraansa. Pikkuisen huoltoa ja hyvä tuli.

Nyt palataan takaisin asutusalueelle kuvassa.
Ps. Tuossa paskaluurissa on ihan tajuttoman hyvä kamera :wanna:

8715282136_ac2027ebf3_z.jpg

Viimeksi muokattu:
jalat sanoi:
Kiitos kehuista :blink: :grin:
Nooo... Onhan se vähän erilainen moottoripyörä. Ei tule heti samanlaista vastaan. Ostin reistailevana 70 vuotiaalta herralta joka päätteli ajouraansa. Pikkuisen huoltoa ja hyvä tuli.

Nyt palataan takaisin asutusalueelle kuvassa.
Ps. Tuossa paskaluurissa on ihan tajuttoman hyvä kamera :wanna:

8715282136_ac2027ebf3_z.jpg

Oot sä kyl mulkku. :D tiedät että mun pyörä on palasina ja teet näin. :D

Back