• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Pirkanmaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Askemux
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
jalat sanoi:
No menkööt tän kerran :grin: Jos jatkossa vähän sitä pohtimisaikaa enemmän :bisseä:

Eijei.. oot tässä tapauksessa ihan oikeassa, tuo ei ollut kohtuuttoman vaikea kohde, eikä sitä olisi saanut "paljastaa" munkaan mielestä.. :bisseä:

Kurvatkaa sitten hakiessa / takaisin tullessa Ruoveden kulmilta tien 3481 kautta. Oli ihan mukava uusi reitti ainakin itselleni.

nyt mä luovutan! Ei tässä pääkivussa jaksa kattoo enää sekunttiakaan ruutua... Etsitty paloasemia, kahviloita ja koskia koko pohjois pirkanmaan alueelta eikä nappaa! en mä vaan osaa :pissed: Olisi ollut kiva kruisailla huomenna helteessä kun muut on töissä.

Moro vaan kaikille ja pahoittelut jos vein jonkun nenän edestä :grin: Killinkoskelta löytyy mokoma. www.maps.google.fi/maps?q=62.403299...3.892313&spn=0.004016,0.016512&num=1&t=h&z=17
Killinkoski_zps757a2347.jpg

Ja kierros Ylä-Pirkanmaalla jatkuu. Tämä ei ole se kuuluisa Salussärkkä 3481:n varressa mutta löytyy myöskin entisen Pohjaslahden kunnan alueelta.

Saumlrkkauml_zpsb5efda37.jpg

Itse pidän tätä tietä vielä 3481:täkin paremana mutkatienä mutta varokaa katupyörillä routaheittoja! Pohjoispää tiestä on Suomen surkeinta päällystettyä väylää! (endurokuskia ei haittaa :jippikaijee: )

Viimeksi muokattu:
Ei hrmmetti. Ajoin 1,5h suuntaan ja ilmeisesti Maikku tuli sormimorolla vastaan 1,5km ennen maalia. Että otti päähän :)

8714466198_9e7bb5a9ef.jpg

Viimeksi muokattu:
Täysin oikee paikka mulla! ja kyllä mua nauratti ku näin sormen... Mä voitin tän erän :)

Viimeksi muokattu:
jalat sanoi:
Tosiaan en näe Maikun kuvaa. Ties vaikka on kuvannut väärän paikan ;)
Sent from my RM-821_eu_finland_207 using Board Express

Ikävä tuottaa pettymys, mutta kyllä hän oikeassa paikassa on käynyt kuvailemassa.

Maikku sanoi:
Täysin oikee paikka mulla! ja kyllä mua nauratti ku näin sormen... Mä voiton tän erän :)

Mun eka ääni päässä oli sormen nähtyäni että "Dude NOOOOOOO!" :D
Heti arvasin, että peli menetetty. Mutta tämähän on kilvoittelua parhaimmillaan. Ja pääasia että sai ajaa. Ei varmaan ikinä olisi tullut lähdettyä sinne muuten. Tosi hienoja maisemia. Tuli ajeltua aika rauhassa. Mikä oli virhe tällä kertaa :)

Taidettiin ajaa vielä myöhemmin perätysten hetken matkaa? Välissä oli joku neito punaisella isolla customilla. En kerro paikkaa, ettei spoilata mahdollista tulevaa kuvaa.

Viimeksi muokattu:
Ajelin myöskin hissun kissun ja istuin siellä särkällä ainakin 30 minuuttia kun koitin saada kuvaa tänne näkyviin... Kuka tietää mitenkä saisin fiksuiten iphonella kuvan lähetettyä? Nyt olen vihdoinkin kotona 350km reissun jälkeen ja perse huutaa hallelujaa.

Näin samaisen custom kyllä ja paaaaaljon muitakin motoristeja! Sormia en tainnu muita pongata vaikka oma oli hitlerin lailla pystyssä.

Tässä uusi:

Pikku vinkki että älkää menkö tonne alas ainakaan matkapyörillä. Oli hiukan jännät paikat tulla takasi ylös. Tuonnehan ei saisi ajaa mutta mutta :right:

Back