• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Pirkanmaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Askemux
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tänään viekin päinvastainen suunta (Vehoniemi) voiton, mutta ehkä lauantaina sitten.. ellei joku nyt ehdi poimimaan..

Jees, Miharinranta käyty katsomassa kahden moton voimin. Ulkoistin valokuvien uploadauksen, kohta tulee..

Ilta-ajelun satoa. LaMasquarade tiesi ekan kohteen, mä toisen :D . Mistäs edellinen kohde oli, pelkkä Mutala kuvan nimenä ei kerro paljoa.
Miharinranta
12100009.jpg

Uusi kohde
12100020.jpg

Käykääs nyt joku poimimassa ennen talven tuloa, niin saadaan haasteellisempaa etsittävää.. tuo ei ole kuin pari km Keskustorilta (Tre) nääs..

Pahoittelen, mutta jouduin ottamaan kuvan Toyotan puolelta. Metso ei ollut myötämielinen harrastuksellemme (tai siis ainakin yksi virkaintoinen henkilö).
Lokomo, hatanpää jne.
D22AEC3F-9BD7-4231-9FA5-3CFBB3E6FD24-6672-0000080D83F45545.jpg

Ohhoh, me oltiin onneksi niin illalla liikkeellä, ettei portilla ollut vahtiakaan.. Mutta kuva toki kelpaa! :thumbup:

Tässä vielä tarkka paikka, jos joku sattuu ihmettelemään, Lokomonkadun ja Valimokadun kulmassa.

LaMasquerade sanoi:
Ohhoh, me oltiin onneksi niin illalla liikkeellä, ettei portilla ollut vahtiakaan.. Mutta kuva toki kelpaa! :thumbup:

Kyllä sillä kaverilla ihan aiheesta oli asiaa. Juurikin vetosi siihen että siinä on mahdollisesti liikennettä ja P-paikat on varattuja muuhun tarkoitukseen jne jne. Ymmärsin häntä täysin ja siirryin, mutta oli sillä jokin maanantai-syndrooma päällään :rant:. :thumbup:
Mutta uusi olisi tässä.
861063B9-D70E-467D-883D-EA60161520A7-6736-0000081410B53EDA.jpg

Pakkohan tuo Pirkkala Golf:in klubirakennus oli hakea, vaikka sormet aivan jäässä (kesähanskat).. :right:

22102012302.jpg

Entä missäs moinen Salen takapiha (toivottavasti ei ole jo ollut täällä..). Tää on helppo, mutta tuo ajokeli jo tuo omat haasteensa!

22102012303.jpg

Ääh, olin juuri lähdössä hakemaan tuota. Ja uutta en nyt heti hae, koska itse ehdotin sitä sulle.

terwo sanoi:
Ääh, olin juuri lähdössä hakemaan tuota. Ja uutta en nyt heti hae, koska itse ehdotin sitä sulle.

Doh! :D

Hae pois vaan ja uutta kehiin.. olin niin kohmeessa etten keksinyt mitään muutakaan..

kylaenmies sanoi:
Sitten katosi kuvat.fi -palvelun ilmaisuus, minnehän näitä kuvajahteja seuraavaksi pukkaisi esille :dunno:

Mä olen käyttänyt photobucket:tia. http://www.photobucket.com
Siinämielessä näppärä, että voi asetuksista jo määritellä minkä kokoisena kuva uploaduu ja image osoitteen voi kopioida suoraan. Ja iiiphönelle löytyy ilmainen apsi. Tosin enpä ole juuri muita käyttänyt joten :dunno:

Ja vielä yksi ehdotus: Imgur. Yksinkertainen, kevyt, kuvien editointimahdollisuus, ainakin androidille löytyy appsi ja uskoisin että on myös muille alustoille. Itse tykkään tästä varsin kovin. Joskus tuli käytettyä photobuckettia, mutta se on hirveän raskas ja sekava mun makuuni.

Back