• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Pirkanmaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Askemux
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ja tässä uusi kohde. Pahoittelen tylsää valintaa mutta ajalliset resurssit eivät sallineet kauas kotimatkalta poikkeamista. :jpstyle: Yritin rajata kuvan mahdollisimman huonosti. :grin:

Joo-o. Piti lähteä mukaan, mutta puolesta välistä matkaa joutu palaamaan vielä takasin töihin.
T: Työnarkomaani

Sorry luulin että tapana on ollut samalla päivittää uusi kuva kun aikaisempi on bongattu, en ole pitkään aikaan tätä katsonut ja käytäntö on näköjään muuttunut, pelätäänkö että muut ehtii ensin? Minun moka :polonen:

JuKoS sanoi:
Sorry luulin että tapana on ollut samalla päivittää uusi kuva kun aikaisempi on bongattu, en ole pitkään aikaan tätä katsonut ja käytäntö on näköjään muuttunut, pelätäänkö että muut ehtii ensin? Minun moka :polonen:

Maailma muuttuu ja tästä hommasta on tullut teknologian juhlaa. Nyky puhelimella pääsee world wide webbiin lähes mistä vaan päivittämään kuvan/kuvat. Ei enää onnistuisi, varmaan, millään digikameralla saada kohteita bongattua itselleen. Toisaalta harmi, toisaalta ei. Nopea tempo on uudessa muodossa plussaa.
Nopeat syö hitaat ja ihminen on ihmiselle susi <- nuo pätee täälläkin.
Ei se silti yrittämästä estä :thumbup:.

Tuosta omilta kotikulmilta uusinta uutta tilataidetta haettavaksi:

IMG_5820.jpg

eeelis sanoi:
Ompa hyvinkin. katoin vaan hätäsesti etusivun karttalinkistä ettei olis.
Täytyy lähtee kuvaan uus :orgmp:

Ei valitettavasti ole kukaan päivittänyt tuota karttalinkkiä sitten tämän vuoden helmikuun jälkeen.... :sad:

TTT sanoi:
Ei enää onnistuisi, varmaan, millään digikameralla saada kohteita bongattua itselleen.

Mä olin niin palikka etten onnistunut puhelimella kuvia laittamaan (vaikka uusi luuri on ja löytyy netit ynnä muut mukavuudet), kiireellä ajelin kotikoneelle toivoen ettei kukaan ehdi ensin laittamaan kuvia. :grin: Ehdin, ihme kyllä.

kuvajahti2.jpg
Kaukajärveltä vissiin tuo edellinen

kuvajahti.jpg
Ja tuosta uusi, toivottavasti ei ole aikaisemmin ollut en ainakaan muista nähneeni

Back