• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Pirkanmaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Askemux
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eksoottisia pyöräilyreittejä, varsinkin katupyörille.:O

Eikös idea ole vähän se että kohteet olisi jossain yleisten reittien varrella jossa ne voisi osua ulkopaikkakuntalaistenkin silmään. Saatan olla väärässä niinkuin yleensä.

TTT sanoi:
Jeah! Eka kerta kun pääsi mukaan jahtiin! :jippikaijee:

Ja uusi jahtikuva...
kuvajahti2.jpg

Enpä tiedä sitten onko liian helppo tai ollut joskus täällä mutta kokeillaan... :)

Keno sanoi:

Olihan tuonne kipuaminen aika jännää...ja varsinkin tuo alastulo kun olen vasta 2500km ajellut pyörällä kortin saannista lähtien. :D
Mutta ei tuo nyt toisaalta paha rasti ollut. :WAZAAP:

Keno sanoi:

Eikös idea ole vähän se että kohteet olisi jossain yleisten reittien varrella jossa ne voisi osua ulkopaikkakuntalaistenkin silmään. Saatan olla väärässä niinkuin yleensä.

Mannanmäkeen pääsee katupyörällä ihan hyvin, tiedoksi vain, että hiekkatie ja loppupätkä kohtuu jyrkkä. Ja mielestäni tuo on aikas hyvin "yleisten reittien varrella" VT3:lle matkaa n 500m :häähää:

OT: poiketkaapa paikalla torstai-iltana, voitte törmätä museomotoristeihin. Tänä vuonna itse torni remontissa, mutta ehkä ens kesänä pääsee ihailemaan maisemia ylhäältä?

Voi kähnä! Ajeltiin tosta eilen sunnuntaiajelulla ohi ja kiinnitin huomiota kivaan numerotelineeseen. Olis kannattanu käydä tarkistamassa ennen lähtöä jahdin tilanne...

Noniin, muutamaan kertaan piti siinä edes takaisin pörrätä kunnes uskoin että ei se nyt siinä ole missä kuvittelin. Sitten ajelin vähän pidemmälle ja sieltähän se löytyi.

jahti1.jpg

Illemmalla ajelen sitten uuden jahtikuvan, kunhan saan päätettyä että mistä.

Pahoittelen kuvien heikkoa laatua, mutta E52 ei pystynyt parempaan. Enkä laiskuuttani jaksanut ottaa järkkäriä mukaan.

Kuvaa klikkaamalla pitäisi nähdä originaali otos, eli suuremmassa koossa.

Mulla olis aavistus, että tuonne Pirkanmaan länsi-luoteisreunaan mennään. Josko sitä huomenna ehtis käydä vilkaisemassa osuuko aavistus kohdalleen...

Gautolla tätä kuvauskohtaa ei taida pystyä katsomaan kuin kuvan vastakkaisesta suunnasta.

Vinkiksi sanottakoon seuraavat kaksi kohtaa:

1) Pyörä seisoo pikkutiellä mikä on nykyään umpikuja, ennen siitä pääsi isolle tielle.
2) Kelminselkä.

Ja ollaan jo aikasta kaukana Tampestereesta :)

ktalo sanoi:
Mä en oo edes keksiny missä sillä G-autolla olis ajellu.

Mä lähdin sumean logiikan kautta liikkeelle.
Mannanmäki -> tie numero 276 = ensin ajelin kyrösjärven ympäri jne.
Olen siis oikeilla jäljillä, kai/ehkä/en ollenkaan, mutta en ihan vielä lähde ajelemaan tuonnepäin...

No niin. Hakekaas nyt joku tää jolla on edes etäinen haju siitä että missä rasti on niin päästäis taas eteenpäin. Tai sitten joku Täsmävinkki(tm).

Back