• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Pirkanmaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Askemux
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
iirot sanoi:
2012-07-12-2.jpg

Ja tässä uusi:
2012-07-12-1.jpg

Japituinen: Olitko sinä se Hondamies jonka me arvattiin olevan kanssa jahdissa. Kova taistelu oli saada puhelimista ladattua kuva eetteriin ennen sua ;)

Hmm en edes ollut se hondamies. Kukahan ihme on sitten ollut paikan päällä. :)

No tässä teille pienille hinteille vinkki, kyseessä on parkkipaikka harjun kupeessa. <wtf kvg>Taustalla näkyvä kuivuri on 1950 luvulla maineikkaan Elias Ilkan piirtämä...</wtf kvg>

iirot sanoi:
No tässä teille pienille hinteille vinkki, kyseessä on parkkipaikka harjun kupeessa. <wtf kvg>Taustalla näkyvä kuivuri on 1950 luvulla maineikkaan Elias Ilkan piirtämä...</wtf kvg>
Tarviskohan tuo käydä noukkimassa jos tulisi tuohon sateeseen taukoa :)

Ei kai sitä ratkaisua ole tarkoitus kuitenkaan vuotaa tänne hakematta kuvaa, vaan jättää se oivaltamisen ilo muillekkin?

iirot sanoi:
Ei kai sitä ratkaisua ole tarkoitus kuitenkaan vuotaa tänne hakematta kuvaa, vaan jättää se oivaltamisen ilo muillekkin?

Voiks tän nyt sit tulkita, että saan yksinoikeuden noutaa tän, pirun kaukana TRElta, ei kukaan ois lähempää :;):

Niin ja ei mun linkkiä ole pakko klikata, mutta vinkki oli kyl helppo googlelle ratkaistavaksi :sad:

Saanko ehdottaa, että joku ilmansuunta/kaupunki/ehkäpä jopa tuon rakennuksen funktio vinkiksi alkuunsa, jos kuvassa ei rakennusta ja parkkista kummempaa, vaikka tietty tunnettuhan tämä varmaan monelle muille sattoikin olla :O

Sori sori. Kesälomalaisella kun ei muuta ole mielessä kuin kuvajahti...
Tässä uutta, josko osuisi ajoreitille.... :;):

Useampikin kuva tuli räpsittyä päivän lenkillä, mutta tämä kyllä mahtavan mutkapätkän varrella! Hieman varovaisuutta pohjoisen suunnasta tulijoille, hiekkaa ym. oli jonkin verran tiellä. Oli merkitty kyllä hyvin varoituskolmioilla.

19072012165.jpg

Liitetiedostot

• 19072012165.jpg
    19072012165.jpg
    99,1 KB · Katselut: 23
Jukuri sanoi:
Sori sori. Kesälomalaisella kun ei muuta ole mielessä kuin kuvajahti...
Tässä uutta, josko osuisi ajoreitille.... :;):

Useampikin kuva tuli räpsittyä päivän lenkillä, mutta tämä kyllä mahtavan mutkapätkän varrella! Hieman varovaisuutta pohjoisen suunnasta tulijoille, hiekkaa ym. oli jonkin verran tiellä. Oli merkitty kyllä hyvin varoituskolmioilla.
Viimeksi eilen ajoin tuosta ohi peräti kolme kertaa. :D Pätkä on mainio, vähän on traktorinjälkiä tiellä yhdessä kohtaa mutta muuten kunto on ihan kohtalaisen jees. Ehdottomasti ajamisen arvoinen pätkä.

^ Mä olen ajatellut että tuosta saisi hyvän jahtikohteen. Älkää nyt kukaan napatko sitä niin mä voisin ehkä kenties ajella tuota reittiä töistä kotiin. :jpstyle:

Back