• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Pirkanmaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Askemux
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
haa! tiedetään! google on ystäväsi.. ehtiskö hakea kotimatkalla? tosin uuden rastin laitto voi venähtää jussin jälkeen...

vtwin sanoi:
haa! tiedetään! google on ystäväsi.. ehtiskö hakea kotimatkalla? tosin uuden rastin laitto voi venähtää jussin jälkeen...

Ei ole varmaan kovin hyvä, jos menee jussin jälkeiseen aikaan uusi rasti. :( Kuitenkin moni ajelee koko juhannuksen tien päällä ja tämä on ihanaa toimintaa. :)

kaupin vesitorni.

20120621_130334.jpg

Äh...tämä piti töistä lähtiessä (eli about nyt) käydä nappaamassa...Ja tiestysti myöhästyin...

Kipee sanoi:
Äh...tämä piti töistä lähtiessä (eli about nyt) käydä nappaamassa...Ja tiestysti myöhästyin...

Minä vahingossa kesken työpäivän. :blink:

Mä törkkään uuden rastin töistä lähtiessäni about kohta.

ari_zwang sanoi:
Ei mitään käryä paikasta... pitäiskö laittaa vihjettä?

Kuvassa aika hyvät vinkit eli pistoradan (ei sähköjä) vieressä oleva autokorjaamo... GoogleMapsilla tuon kaivelin äsken esille rataa seuraamalla. Autokorjaamo-kyltti ei kylläkään ollut paikalla vielä Googleauton ajaessa ohi viereiseltä ylikulkusillalta...

perttuvv sanoi:
Kuvassa aika hyvät vinkit eli pistoradan (ei sähköjä) vieressä oleva autokorjaamo... GoogleMapsilla tuon kaivelin äsken esille rataa seuraamalla. Autokorjaamo-kyltti ei kylläkään ollut paikalla vielä Googleauton ajaessa ohi viereiseltä ylikulkusillalta...

Ehdit ensin :)

kylaenmies sanoi:
Kuvassa oikealla on kaksi pääradalta haarautunutta päättyvää junaraidetta. Googleautosta näkee kohteen radat ylittävältä tieltä.

Night train. Yöllä ajelin Googlejunalla Jyväskylään, Hämeenlinnaan, Seinäjoelle, Porin radan puolimaastoon jne.
Joko mun googlessa ei ole tuota kuvan rataa, tai olin liian väsynyt matkalainen.

Back