• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Pirkanmaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Askemux
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tai sit sopiva vinkki, että mä voin hakee tän  
biggrin.gif
Tossa ylhäällä on sellainen vihje josta ei voi enempää oikein parantaa... siellä on paikan nimi.
Ja aina voi mennä ampumaan jouskarilla  
wink.gif
Pitäskin kaivaa oma jousipyssy esiin ja käydä leikkimässä Roopin Hoodia.
Saakohan siellä vielä ammuskella alumiininuolilla??

Jos tosta shellraiserin vihjeestä ei saa kiinni, niin sit pitää mennä torille Tammelaan ja pälyillä ympärilleen.

Osmonpuisto Ainonkadun ja Pinninkadun kulmassa
kuvajahti7.jpg

Missä on tämä mopoparkki?
kuvajahti8.jpg

Rauhaniemen kansankylpylän mopoparkkihan tässä on.
45178dfd-1.jpg

da93e825-1.jpg

Tästä vihjeeksi sen verran, että vieressä oleva paikka muuttuu valkoiseksi varmasti ennen tuota sohvaa...

Kyseessä on siis parkkipaikka, vaikka ei näin off-season siltä näytäkkään.

Tai sit sopiva vinkki, että mä voin hakee tän  
biggrin.gif
Tossa ylhäällä on sellainen vihje josta ei voi enempää oikein parantaa... siellä on paikan nimi.
Ja aina voi mennä ampumaan jouskarilla  
wink.gif
Pitäskin kaivaa oma jousipyssy esiin ja käydä leikkimässä Roopin Hoodia.
Saakohan siellä vielä ammuskella alumiininuolilla??

Jos tosta shellraiserin vihjeestä ei saa kiinni, niin sit pitää mennä torille Tammelaan ja pälyillä ympärilleen.
Niinku kirjoituksestani saattoi päätellä, mulla ei ollut mitään hajua edes noiden vihjeiden perusteella
smile_org.gif
omalla pirkanmaa jouskarillani olisin ampunut iiiihan varmasti ohi tammelan
cool.gif

Seuraava on mulle aivan yhtä toivoton
biggrin.gif
... Ehkä mä lähen liikkeelle sitten kun kohteena on Nokian kitymarket
tounge.gif

Ajokelit ovat jatkuneet ja sohva löytyi. Otin siitä foton mopon kanssa, mutta ilmeisesti kuvat pitää ekaksi ladata nettiin, jotta voi linkittä tälle palstalle.  
sad_orig.gif
En vitsi luoda kuvatiliä vain tätä varten.  
nixweiss.gif

On aika saada tänne talvisia kuvia

Ylöjärven kirjasto:
ylojarvenkirjasto.JPG

Ja seuraavaksi haetaan tämmöistä:
kuvajahti.JPG

Voipi olla kinkkinen, taustalla näkyvä halli on kellertävä. Saman tien varressa päivystänyt myös tykki, en tiedä onko viety pois vai peittikö lumi vaan alleen...

peruskallio sanoi:
On aika saada tänne talvisia kuvia

Ylöjärven kirjasto:
ylojarvenkirjasto.JPG

Ja seuraavaksi haetaan tämmöistä:
kuvajahti.JPG

Voipi olla kinkkinen, taustalla näkyvä halli on kellertävä. Saman tien varressa päivystänyt myös tykki, en tiedä onko viety pois vai peittikö lumi vaan alleen...

Tähän vois jonkun pikku vinkin laittaa... Jos sais jahdin käyntiin Pirkanmaallakin :p

Jopas tosiaan helpottui... Elikkäs Pirkkalasta tuo löytyi Ahvenistontieltä... Kai :D

IMG_1673.jpg

Ja uutta matoa koukkuun... Siirrytään naapurikunnan puolelle :p
IMG_1674.jpg

Back