• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Pirkanmaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Askemux
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Siirrettävä muuntoasema,itäpuolella kaupunkia..
wink.gif

Voin työmatkalla poiketa hakeen jos muistan. Piti jo maanantaina mut muistin vasta, ku olin jo ajanu Kangasalan ohi.

Toi muuntajahökötyshän on/oli kangasalan automuseon pihasta
Mutta seuraava rasti puuttuu kokonaan ?!?
kaasukahvaa polttaa....
062802moto_prv.gif

Ei herneitä pliis. olin vain ymmärtänyt säännöt niin että uusi rasti lisätään samalla kun löydettykin ladataan.  
withstupid.gif

Se vaarahan tässä on, että jengi säntää hakemaan rastia kiireen vilkkaa ja sitten ei pidetä mitään kiirettä uuden suhteen.
voitasko siihen sopia joku yhteinen takaraja?

Juu, ei herneitä, mutta kärsivällisyyttä kuvien suhteen
tounge.gif

Pakko tuupata löytö heti tänne ja sitten vasta myöhemmin uusi paikka, muuten välissä joku vie kuitenkin
wink.gif

Mutta tässä uusi, ei pitäisi olla kovin paha?

13072011042.jpg

Kyllä mä ainakin jaksan muutaman tunnin uutta kuvaa odottaa.. kun aina ei kerralla ehdi riittävästi ajamaan
wink.gif
Ei tän tartte niin kuolemanvakavaa olla täähän on vaan (harrastus) elämäntapa

Ei kai tää ihan minuuttipeliä tarvi olla, mutta olis toki kohtuullista, että samalla reissulla kävis ottaa uudenkin paikan. Joulu-helmikuussa sallitaan pitemmät tauot kuin pari tuntia
smile_org.gif

Uusi kuva on mukavan haastava, mutta koska sattui tän illan reitille niin tiedossa on. Katotaan kuka ehtii ensin kun huominen jäänee mopoilun osalta mahdollisesti väliin.

Jaa mukavan haastava??

Mun mielestä toi vois olla yksi noin tuhannesta Pirkanmaan uimarannoista
033102bebe_1_prv.gif
Jos ei olis ollut tän illan reitin varrella, niin olisin saattanut kuvailla hieman eri tavalla.
smile_org.gif
Mutta mukavan reitin varrella on tuokin paikka joten ei muuta kuin muistelemaan missä on tuon ohi ajanut.
Piti ottaa aika rajattu kuva kun muuten se olisi liian helppo
smile_org.gif

Tossa oli kyllä enemmän kasvillisuutta mitä muistelin...

Tulipa aikaa myös mopoilulle ja ehdinpä näemmä ensin
smile_org.gif
Kyseinen kuva tältä mutkaiselta pätkältä (Google Maps).

motojahti21.jpg

Jahdataanpa seuraavaksi tälläistä vauhdikasta näkymää.

motojahti22.jpg

Öh, mitähän niille helposti tunnistettavissa oleville kuville tapahtu? Tuoha voi olla mikä tahansa järvi?
nixweiss.gif

no helpotetaan tosi paljon,Tampereen suunnasta Vehoniemen automuseolle mentäessä.Koko matkan jos tuijottaa vasemmalle niin näkyy
biggrin.gif

Back