• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Pirkanmaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Askemux
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Menkääs nyt joku tietävä hakemaan viimeisin paikka, tai sitten vihjatkaa rankasti meille pihalla oleville.
En tiedä missä ko. kirkko on, mutta täältä voi löytää vihjeen jos jaksaa hakea, minä en, on muutakin tekemistä täällä omenapuun varjossa  
033102beer_1_prv.gif
Ei ole noista kirkoista mikään :o

Menkääs nyt joku tietävä hakemaan viimeisin paikka, tai sitten vihjatkaa rankasti meille pihalla oleville.
En tiedä missä ko. kirkko on, mutta täältä voi löytää vihjeen jos jaksaa hakea, minä en, on muutakin tekemistä täällä omenapuun varjossa  
033102beer_1_prv.gif
Lisää vinkkejä, pliiis.

Nyt tiedetään mikä se ei ole, mut olis homman nopean jatkumisen kannalta hyvä antaa vinkkiä edes mistä päin kannattaa lähteä hakemaan.

Tulee nääs ens juhannus nopeemmin kuin tuo mun löytämänä jos diisselillä alueen teitä alan koluamaan
smile_org.gif

062802moto_prv.gif

033102beer_1_prv.gif
Lisää vinkkejä, pliiis.

Nyt tiedetään mikä se ei ole, mut olis homman nopean jatkumisen kannalta hyvä antaa vinkkiä edes mistä päin kannattaa lähteä hakemaan.

Tulee nääs ens juhannus nopeemmin kuin tuo mun löytämänä jos diisselillä alueen teitä alan koluamaan
smile_org.gif

062802moto_prv.gif
Suomen kirkot

Saat kyllä itse kelata...

033102beer_1_prv.gif
Lisää vinkkejä, pliiis.

smile_org.gif

062802moto_prv.gif
Suomen kirkot

Saat kyllä itse kelata...
Noista se löytyykin
smile_org.gif

En malttanu olla kokeilematta anagrammikonetta etsittävästä paikkakunnasta. Anagrammikoneen eräs tulos: "Pandan kuilu"

Ne se mullakin mielessä kävi, kun pappa on tuohon kirkon pihaan haudattu. Mutta enpä muistanu että toikin on pirkanmaata...

No nyt mullakin jo välähti...  
wink.gif
Vaan ei ole enää ajokuntoa ja tuonne ukkospilvien sekaan muutenkaan niin vetoa ole, ny rillataan ja  
033102beer_1_prv.gif
.

Hienosti löydetty!
On muuten olleet hienot pyörät edellisessä kolmessa haussa: ZZR 600 -> ZZR 1100 -> ZZR1400  
bowdown.gif

Vai täällä jo sovitaan etukäteen kuka hakee seuraavan :P
Alko vaan mennä niin Kawa painotteiseksi että pakko oli tulla hämmentämään väliin.

edit: unohtu mainita mistä tämä löytyy eli
Toijalan veturimuseo

img3115318.jpg

Seuraava on taas suht helppo. Ainakin kisa jatkuu
smile_org.gif

img3115317.jpg

Paasikiventien aallonmurtaja bongattu.

050720111564.jpg

Ja sitten sinistä lehmää metsästämään!
EDITTIÄ: Hieman "antavampi" kuvakulma.

050720111570.jpg

Tuokin lehmä tiedosssa. Alkukesästä se oli tungettu maitolaiturin sisään. Jos huomiseen iltaan mennessä kukaan ei oo käyny bongaamassa niin täytynee "uhrautua"
Annetaan ny kuitenkin muillekin hetki aikaa ajella
smile_org.gif

Back