• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Pirkanmaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Askemux
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei ole ei, mutta kun tuossa kohtaa on jo niin kova munkin nälkä, ettei ehdi pysähtyä. Jos siis olen oikeassa paikkassa arvailujeni kanssa.  
wink.gif
No kun mun mielestä se ei ole se...
crazy.gif

Periaatteessa kolme paikkaa, josta voisi olla tollainen näkymä, eikä oikein mikään niistä natsaa. Tosin en ole ehtinyt mopolla noissa käydä - enkä ehdi nytkään.

Joko munkinmaun lähellä tai sitten Kangasalla...

Tässä noi RaVen kuvat. Ei johtunu tiedostonimistä vaan vääristä osotteista.
_smaller.jpg

_smaller.jpg

aika hyvin valittu paikka
mad.gif

näkömuistilla tiesin ohi ajaneeni useastikin mutta en pystynyt muistaan missä suunnalla, eikä googlekaan auttanut
biggrin.gif

luulen myös tietäväni missä tuo seuraava töttörö on, mutta taidan skipata sen tehtävän.

smile_org.gif

Hei, semmonen pyyntö et voisko pistää noista "löydetyistä rasteista" jonkun infon että mistä löyty?
smile_org.gif

Tarttee vähän vinkkiä jo tämän kanssa, kun ei ole mitään käsitystä tästä paikasta.

Edit: Eipäs tarttekaan. Vielä kun kerkeis ajelemaan.

Ei kyllä mitään apuja! Mä tiedänki jo missä tuo on! Nyt pitäs vaan parantua tästä riivatun yrjötaudista että pääsee vähän kruisaa! ;)

Mäkin tiän! Oon vaan ollut ma Raumalla, ti Kaustisilla, eilen tulin Kuopioon, huomenna Jyväskylässä ja lauantaina pitäisi ajella Jurvaan kattomaan classic PM kisoja :cD

Ehkä ensi viikolla kun heitätte seuraavan rastin ...

Back