• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Pirkanmaa 2020

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonttuj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Laitan uuteen kaksi kuvaa eri suunnista helpottamaan.

IMG_20200620_182425.jpg

IMG_20200620_182432~2.jpg

Jotta saadaan rasti liikkumaan niin laitetaan vielä kolmaskin kuva. Tässä taustalla näkyy uusi silta joka valmistui aivan hiljattain.

rasti kuva 3.jpg

Viimeksi muokattu:
Jälleen viikko kulunut joten rohkenee pyytää lisävinkkiä?
Näissä Pirkanmaan Kuva-arvoituksissa on haasteellista se että jos ei tiedä niin ei tiedä. :right:

Laitetaas vinkiksi jotta kyseessä on saari josta yksi Suomen merkittävimmistä yhtiöistä on saanut alkunsa. Vanha pääkonttori näkyy yhdestä kuvista.

Ai saateri, nyt olis helppo. Mökki tosta parin sadan metrin päässä. Mopo tosin pukilla niin jää muille jahdattavaksi.

Luopioisten Pytinki haettu, puuskaisen tuulen saattelemana. Aivan kuvan oton jälkeen rupesi vettäkin satamaan ja rankasti :kääk:.PSX_20200706_184204.jpg

Missäs tämä Muumitalo olisi?
PSX_20200706_184356.jpg

Olisiko mahdollista vähän parantaa jahdin etenemistä laittamalla ”helpompia” kuvia?
Kesä on lyhyt.

En ole ymmärtänyt miksi nää pitää ola arvoituksia? Eikö ideana olisi ajeluttaa porukkaa ympäri Pirkanmaata ja antaa mahdollisuus löytää uusia paikkoja ja reittejä?

En ole ymmärtänyt miksi nää pitää ola arvoituksia? Eikö ideana olisi ajeluttaa porukkaa ympäri Pirkanmaata ja antaa mahdollisuus löytää uusia paikkoja ja reittejä?

En usko, että näistä tarkoituksella tehdään vaikeita. Tuota kuvan helppoutta vaan on itse vaikea arvioida. Tuosta uudestakin(jos on tuo ligelin vinkkaama) olen ajanut vissiin kolmekin kertaa tänä kesänä ohi eikä sytyttänyt sitten ollenkaan.

terppa23 sanoi:
En usko, että näistä tarkoituksella tehdään vaikeita. Tuota kuvan helppoutta vaan on itse vaikea arvioida. Tuosta uudestakin(jos on tuo ligelin vinkkaama) olen ajanut vissiin kolmekin kertaa tänä kesänä ohi eikä sytyttänyt sitten ollenkaan.

Oletin ettei ole mikään vaikea kohde, tämä rakennus sekä samassa yhteydessä oleva grilli-kahvila on vilkkaan tien rsteyksesssä, eikä missään korpitien varrella.

Grillikahvion pihalla Hirsilässä Orivedellä. Uusi pitäis olla tosi helppo,käykää joku kahvilla :) Yläkerrassa tanssilava,niille vihjeeksi ketkä eivät ole käyneet.

Liitetiedostot

• testi.gif
    testi.gif
    56,7 KB · Katselut: 28
  • testi2.jpg
    testi2.jpg
    98,6 KB · Katselut: 58
Letkoiltakin tuttu Rönnihän tämä. Lauantai ei ehkä paras hetki kuvata kun porukkaa kuin pipoo.

IMG_20200801_202711~2.jpg

Back