• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Pirkanmaa 2017

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonttuj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tähän on Rajasillan kahvila Pirkkalan ja Nokian välissä. Seuraavaksi hakuun pistän graffittitaidetta!

Liitetiedostot

• sketch-1496581568997.jpg
    sketch-1496581568997.jpg
    62,7 KB · Katselut: 39
  • sketch-1496581836384.jpg
    sketch-1496581836384.jpg
    77,9 KB · Katselut: 65
Laitan vähän vinkkiä, jotta saadaan kuvajahia etenemään. Paikalle löytää toivottavasti näillä vinkeillä! Kohde on Lahdentien läheisyydessä Kangasalla olevan teollisuus alueen kupeessa, kyseisen teollisuus alueen nimi viittaa erään suomalaisen ratamoottoripyöräiliän sukunimeen. Olikohan tästä jo apuja?

Vihjeenä edelliseen: Tämä herranhuone sijaitsee järven välittömässä läheisyydessä.

Olit varmaan juuri minua ennen ehtinyt hakea kuvajahdin, mä kun olin klo.15:30 aikaan mestoilla. Täytyypä koittaa löytää uusi kuvajahi!

lowhill sanoi:
Olit varmaan juuri minua ennen ehtinyt hakea kuvajahdin, mä kun olin klo.15:30 aikaan mestoilla. Täytyypä koittaa löytää uusi kuvajahi!
Mun kuva on näemmä otettu 15:27 :D

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

ktalo sanoi:
Mun kuva on näemmä otettu 15:27 :D

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

Joo, ihan sitten kyllä oon sun jälkeen paikalle tullut. Aivan tarkkaan 15:30 ei kello ollut, mutta ei nyt paljoakaan päälle puolen se tiuku näyttänyt paikalle saavuttuani. :orgmp:

20170701_200426.jpg

Jeesasin :polonen:

Back