• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Pirkanmaa 2016

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonttuj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
pwUmA5MCd5goku1wAFpX_EEPd3LTZ1YplhABadNWzsI

Humpalle en kyllä meinaa mennä, mutta kait tämä kuvajahdin vois hakea pois tänään, jas ei kukaan sitä minua ennen hae pois. :cruising:

Paikalle saavuttu, nimittäin Rönnin tanssilavan parkkipaikalle. Kohta julkistan uuden kuvajahdin.

Liitetiedostot

• sketch-1471012812809.jpg
    sketch-1471012812809.jpg
    93,3 KB · Katselut: 28
"Mustikki" vielä odottelee... Onko kelit niin huonot ettei kukan ole ajelulle mennyt? Näköjään on pieni kirjoitus virhe sattunut alkuperäiseen osioon. No nää kännykkäsovellukset kun korjailee kirjoitukset niin, että Mustikki onkin korjaantunut tällä kertaa Musiikki muotoon. Pahoittelut...

lowhill sanoi:
"Mustikki" vielä odottelee... Onko kelit niin huonot ettei kukan ole ajelulle mennyt? Näköjään on pieni kirjoitus virhe sattunut alkuperäiseen osioon. No nää kännykkäsovellukset kun korjailee kirjoitukset niin, että Mustikki onkin korjaantunut tällä kertaa Musiikki muotoon. Pahoittelut...

Siinähän tuo, Velaatasta https://goo.gl/maps/AE4JQEkY8y22

Ja uutta kehiin

Viimeksi muokattu:
-perttu- sanoi:
Olen tiirannut ja zoomannut tuota kuvaa, en kyllä näe pyörää missään :D

Katos pirua, innoissani zoomasin kotikoneella kohdetta näkyvämmäksi ja pärrä katos. No niin on orggiskuvakin pois...voin hakea huomenna aamusta uuden vähän eri paikasta

Vinkkinä: Tässä kaupungissa oli kymmenkunta vuotta sitten jotain ongelmia juomavesien kanssa :)-

Juu. Tekninen vesi pääsi sekottuun juomaveteen. Mutta se oli hyvä ja tehokas laihdutusjuoma. Paino putos mulla melkeem kymmenen kiloo sen seurauksena.

Hyvä vihje 😃
Alkuviikosta mahdollisesti kuokkimaan, jos kukaan ei ole siihen mennessä hieronut älynystyröitään.

Back