• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Pirkanmaa 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonttuj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jahas jahas jahas! Iigel jos kuulolla niin mä tästä pikkuhiljaa lähdössä parin mutkan kautta kohti rastia... :grin::orgmp2:

Piti itsekkin lähtee kohta rastia hakeen, mut joutuis varmaan vuoronumeroihin turvautuun ruuhkan takia :)-

Tovin tässä rastilla jo päivystänyt. Parit mopotkin menny ohi. Eipä näy muita!

2ekkl07.jpg

Putajan Yksityinen Maatalousmuseo on rasti (gmaps)

No perkule. Kerkesin 10min päähän rastista :D Ei auta muuta kun ajella ohi... Missä kohtaa oli mahdollinen kohtaaminen?

Olen tässä rastin vieressä. Lähden kohti sastamalaa. Koitan löytää sen grillin.

MrJ löytyi ja mutkien kautta päädyttiin uudelle rastille. Pistetään vihjettä tulemaan jos ei ala aukeamaan. :thumbup::orgmp::orgmp2:

fvepts.jpg

Poijjaat tais ajella ohi äsken Vesilahti-Lempäälä välillä :orgmp:

Olin pitämässä nikotiinitaukoa siinä levähdyspaikalla vähän Vesilahden keskustan jälkeen, missä on myös se Vesilahden kartta. Painelitte ohi tai sitten oli muuten vaan samanlainen kaksikko liikkeellä..

Jos vaikka joku hullu lähtis vielä rastia siirtämään niin taitaa olla pienen vihjeen paikka! :grin:

Kuvan mökin liepeiltä löytyy myös golf kenttä!

Eihän siellä nyt niiiin kylmä vielä ole :) Nyt kun on vielä kelejä ja vihjeetkin tarjolla ni käykääs haeskeleen :orgmp:

Harkinnassa oli hakea tuotakin, ei vain saanut aikaiseksi.

Uudenhan jos hakee niin mikäli ei sitä kukaa enää tänä vuonna niin aloittaa ensi keväänä sillä sitten?

Back