• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Päijät-Häme

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jammu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Rautatienkatu 6
02D20B1C-1C89-4FC4-9CB5-DBC7F1901B7B-19509-0000165AC76BDBFD.jpg

Hammurab sanoi:
Siinä viimesessä mutkassa kun Lahteen tullaan? Siinähän se useimmiten nököttää... Rajotus putoaa ennen tolppaa kuuteen kymppiin ;)

Just siinä, havaitsin Honulla, tullessa nelostien liittymästä. Tämä epävirallisesti. Virallisesti, en oo ollu siellä päinkään.:grin:

Kokoontuminen on siirretty 23.4 tiistaista 22.4 maanantaille ( tänään ) klo 18.
Muistakaa laittaa google linkki hakemiinne kohteisiin, niin minun ei tarvitse etsiä ihan kaikkia paikkoja.

jammu sanoi:
Muistakaa laittaa google linkki hakemiinne kohteisiin, niin minun ei tarvitse etsiä ihan kaikkia paikkoja.

Tulen jos vaan ehdin....
Ja linkin laittaisin jo puhelimesta, jos vain tietäis miten? Nyt pääsen laittamaan vasta kun oon läppärillä.
PS. Onko muilla ollut lähipäivinä häikkää Photobucketin kanssa?

jammu sanoi:

Työnantajan velvoite olla valmiudessa koko viikon 07:00 - 19:00. Jos pääsen karkaamaan, niin paikalla. :orgmp:

jammu sanoi:

Kokoontuminen?

Back