• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Päijät-Häme

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jammu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
jammu sanoi:
Eipä näy täälläkään.

Tossa Perazzin kuva alla:

5691leikepoyta02.jpg

Hyvä tapa on myös laittaa www linkki kuvan sivulle. Jos jostain syystä ei kuva näy niin saa ainnekin linkistä auki

Toi tykki taka-alalla on muuten Canon de 155 C Mle 1915 St. Chamond. Edessä oleva taasen Suzuki GSX-R 1100, muutaman vuoden taaempaa nuorempi :grin:

Joutuu odottelemaan huomiselle, kastuin niin täysin kotiin ajaessa et varusteiden kuivumista joutuu odottamaan, pyrin siihen et huomen aamulla töihin mennessä haen uuden rastin metsästettäväksi :thumbup:

Pjootor sanoi:
Joutuu odottelemaan huomiselle, kastuin niin täysin kotiin ajaessa et varusteiden kuivumista joutuu odottamaan, pyrin siihen et huomen aamulla töihin mennessä haen uuden rastin metsästettäväksi :thumbup:

Eipä tässä Suomen suven kuumuudessa ja auringon paisteessa kukaan halua ajella ;)

Saatanan sade...

2012-07-28163642.jpg

Museoviraston keskusvarasto, UKK-tie 9 , 16350 Niinikoski, alias Raikkola-city
Googleauto ei ole pihalla asti käynyt

Tämän rakennuksen yläpihalta voisi heittää kiven minun lapsuuden kotipihaan :) Ja näillä pihoilla pelattu ja leikitty, nyt ympäristö on tyhjä ja hiljainen. Varasto on rakennettu Seppälän Hovilan tilan, eli nykyisen UKK-arkiston ( #533 ) yhteyteen, koska Kekkonen itse niin halusi ja tontinkin lahjoitti. Presidentti oli harvinainen, mutta odotettu vieras kylälle, ja näitä tilaisuuksia varten valmistauduttiin asianmukaisin menoin.
Itse olen vieraillut kyseisissä rakennuksissa monia kertoja, ja presidentin polvellekin päässyt istahtamaan :)

Siinä on vihje heti kuvan alla...
Mult hävisi kuvia puhelimesta, kuvassa, jonka olin aikonut laittaa, olisi lukenut: "ovilla"

Back