• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Päijät-Häme

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jammu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei sitä pyörää sinne puistoon ollut pakko viedä :jpstyle: mut lisäs vähän vaikeusastetta :grin::grin:

Mut hyvä jos hummori riittää :orgmp:

Mulla kyllä huumoria riittää, mutta joku setämies tuli sinne aikas vihasen näköisenä, niin päätin luikkia vähin äänin pois...:p

No, tuolta sitten uutta hakemaan:
Jos ed. rastilla sai "tankata", niin tuolla on joskus muinoin saanut oikeasti tankata!
9e9332ae.jpg
[/IMG]

ja vihjeeksi, että jahtialueen reunamilla ollaan...

Viimeksi muokattu:
Ei ne kyllä kahviakaan tarjoillut. Kysyntää olisi paikalle kyllä kun jopa kaksi autoa pysähtyi
Paikalle myös.
IMAG0582.jpg

Jatkoa seuraa kohtapuolin..

Mä oon täällä,
IMAG0583.jpg

Vinkkeinä sanottakoot, että koulun nimessä on miehen etunimi ja kunnan nimessä on jotain terävää.x:orgmp:

Stenasta tuli Päijät-Hämeen jahdin 70. jahtikohde. 70 kohdetta jahdattu 23 päivässä :thumbup:

Nyt tuli paha rasti (ainakin mulle)! "Aamujahtaaja" jäi ilman saalista, kun pari otaksuttua kohdetta osoittautuivat vääriksi...No, tulihan ajeltua ainakin kauniissa aamukelissä!

Jos ei joku löydä tuolla kuvalla jo muutenkin, niin vinkkiä pliis!

Ja ainoat liikennevalot koko tuppukylästä löytyy kyseisen siltaremontin luolta ;) !

Annetaan vielä helpotusta. Edellisestä rastista n. 30-40km säteellä ;)

TeGGe sanoi:
Annetaan vielä helpotusta. Edellisestä rastista n. 30-40km säteellä ;)

Kiitos tästä. Mahdollisuuksia ei siis ole kuin noin 3000-5000 neliökilometrin kokoisella alueella. Ei kannata näitä liian helpoks tehdä.

Back