• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Päijät-Häme

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jammu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Isosaari, Lahti !
gopr0821asd.jpg

isosaari lahti.. ensimmäisellä guukkelin ajelulla tähän :grin:

Viimeksi muokattu:
Hyvä rasti. Tuo löytyi pienen salapoliisityön jälkeen suht helposti vaikka paikalla ei oo ikinä käynytkään. On vaan turhan dagen efter lähteä vielä ajelemaan...

Kannattaa valita se laillinen ajoreitti tohon patsaalle, meinaa jos edestä ajaa niin saa vihaisia uskovaisia niskaan, takaa mielummin...
Yksikin pappa tuli kesken kirkkomenojen kyttäämään koko rastinlaiton ajan viereeni, etten vain pölli patsaan luona olevia kukkasia..
Missä se oma elämä olikaan ?? :ohmy:
Vai olenkohan sitten niin kriminaalin näköinen :grin: :jpstyle:

518c2638.jpg

Hiukkasen kierreltiin kaupunkia, olin varma et oon nähnyt tän, ei vaan tullut millään heti mieleen :blink:

Ristinkirkon pihalla enkeli patsas :)

Uutta tulee kunhan ehditään etsiä sopiva :grin:

jammu sanoi:
Sopisiko porukalle kokoontuminen Lahden satamaan maanantaina 18.6 klo 18 ? Olisi hauska nähdä koko porukka samalla kertaa.

Miäkin voisin yrittää saapua paikalle, vaikkakin olen nyt näistä hommeleista sivussa ollutkin koko alun ainakin. Jos huolitaan?

Joo, puhelimella uppailin niin olikin tuon edellisen kuvan kopiointi valittuna :grin:

Kaikki nyt mukaa mehtähtää, ei tää peli kahdestaan kivalta tunnu :wanna::blink:

Piti kun piti sano kana kun munia piti mut tulikin p..... , piti siis lähteä vielä ajelulle ja hakee tää viimonen ja laittaa sit ehkä viel uutta, mut alkoikin sataa oikein torenteolla....meni elokuvan katselux :p

uutta kuvaa...

2012-06-10-333_1.jpg

Liitetiedostot

• 2012-06-10-333_1.jpg
    2012-06-10-333_1.jpg
    45,4 KB · Katselut: 12
Nonnii, tässä sitä sit uutta :grin:

Mistähää, hähhää, löytyy tämmöinen ajokieltomerkki, vihjeeksi vaik että tästä alkaa yksityisalue :;):

img0168ib.jpg

Koittakaapas löytää :thumbup:

P.S. Kuukkelikaara ei päässyt tuonne asti

Back