• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Päijät-Häme

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jammu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Uutta....sama pitäjä :jpstyle:

20120522033.jpg

Oikeestaan, nyt vast nukkumaan....khoooooohhhh :grin::grin:

Pakkohan se on tämäkin paikka kerran olla täällä edustettuna:
90372703.jpg

ja uusi. Tämän kiven vieressä on koulu lipputangon takana.

2012-05-23-270_2.jpg

:orgmp2:

Liitetiedostot

• 2012-05-23-270_1.jpg
    2012-05-23-270_1.jpg
    93,9 KB · Katselut: 8
jammu sanoi:
ja uusi. Tämän kiven vieressä on koulu lipputangon takana :orgmp2:

Ny lyä tyhyjää ja palajon !
OT: Töissä eräs asiakas sano kolleegalle "minnes se pitkä virolainen poika meni".. ha! virolaiseks haukku, mikä loukkaus ! :grin:

TeGGe sanoi:
Ny lyä tyhyjää ja palajon !
OT: Töissä eräs asiakas sano kolleegalle "minnes se pitkä virolainen poika meni".. ha! virolaiseks haukku, mikä loukkaus ! :grin:

Muistokivi sijaitsee Lahdesta pohjoiseen (noin 40-50 min). Läheisessä "kuuluisassa" Baarissa on hyviä pitsoja tarjolla :thumbup:

Mun lyö ainaskii niin kovin tyhjää ettei mitään rajaa...
varmaan oon taas tuostakin ohi ajanut, niinkuin viimevuonnakin paljastui... varmaan 15 rastia oli sellaisia et olin ohi ajanut ihan silmät kiinni...
en olleskaan ymmärrä kuinka se onnistuu et ajelee silmät kiinni, mut niin se vaan on :;):

Tarttee taas alkaa ajelemaan silmät auki :grin:

Pjootor sanoi:
Mun lyö ainaskii niin kovin tyhjää ettei mitään rajaa...
varmaan oon taas tuostakin ohi ajanut, niinkuin viimevuonnakin paljastui... varmaan 15 rastia oli sellaisia et olin ohi ajanut ihan silmät kiinni...
en olleskaan ymmärrä kuinka se onnistuu et ajelee silmät kiinni, mut niin se vaan on :;):

Tarttee taas alkaa ajelemaan silmät auki :grin:

vuoden kylä päijät-hämeessä. Löytyy google mapsista.

Kalkkisten koulun lähellä, Pörskälä

Saisipa kuvankin liitettyä ::);

img0009lo.jpg

Tässähän tuo :grin:

Uutta tulee kunhan ehritään kuvata :jpstyle:

Taas on iltapäivää ja iltaa tullut vietettyä kahdella pyörällä :jpstyle:

Anteex vaan ettei oo aiemmin kerennyt uutta rastia laittamaan, mut tässä se ny kumminskin tulloo :grin:

20120524009.jpg

Koittakaa ny sit löytää tää helppo paikka :cruising:

Nonni, kun kukaan ei vielä oo hakenut, niin laitetaan vähän tippiä...löytyy helpommin... :grin::grin:

Noin 100 metrin päästä tästä rastista löytyy SALE...:jpstyle:

Pjootor sanoi:
Nonni, kun kukaan ei vielä oo hakenut, niin laitetaan vähän tippiä...löytyy helpommin... :grin::grin:

Noin 100 metrin päästä tästä rastista löytyy SALE...:jpstyle:

Rasti jo bongattu...vielä kun sais aikaiseksi hakea...:orgmp:

Kiitokset vaan Tomille kahviseurasta kirkolla, kovin montaa sekuntia en myöhästynyt.
Oliskin pitänyt antaa sun ajaa edellä niin olisi tän seuraavan saanut bongattua samantien;)

iXi sanoi:
Kiitokset vaan Tomille kahviseurasta kirkolla, kovin montaa sekuntia en myöhästynyt.
Oliskin pitänyt antaa sun ajaa edellä niin olisi tän seuraavan saanut bongattua samantien;)

Kiitos itsellesi :)
Kattelinkin että teetä upein ja tuut hakemaan :D

Back