• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Päijät-Häme

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jammu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Anatooli sanoi:
Mä bongasin Sut Jammu kun olit ottamassa kuvaa varuskunnan edessä. Ajattelin silloin, että tuossa on varmaan kuvajahti menossa ja niinhän se oli. Heti siinä klo 18 jälkeen.:baahaahaa::baahaahaa:

Siitä meni paljon pyöriä ohi sillä aikaa kun buuttailin Nokialaista :kääk:. No sain kuitenkin kuvan otettua ja vielä upattua tännekin. Tuu mukaan jahtailemaan :orgmp:

Pjootor sanoi:
0aada094.jpg

Tässä sitä sitten :grin:

Koittakaas löytää :orgmp:

Vinkkinä: järvi ihan vieressä, eli toisella puolen tietä joka tuosta menee :orgmp2:

Tiedän paikan. On vain turhan pitkä matka lähteä hakemaan...

Vihtiksen kanssa ajellaan näköjään peräkkäin...Tulin Merivaaran rastille himpun myöhässä, ...kele ;)
No onneksi uusi on tuttu, ja lähellä edellistä, eli Joutjärven Kirkko:
http://goo.gl/maps/Sjjp
202a203a.jpg

Viimeksi muokattu:
Joutjärven kirkko, en viitsinyt upata kuvaa paikalta. Macce ehti ensin :D

uutta peliin

2012-06-15-362_1.jpg

Liitetiedostot

• 2012-06-15-362_1.jpg
    2012-06-15-362_1.jpg
    80,3 KB · Katselut: 17
jammu sanoi:

Voi kun ehtiskin hakemaan (tiedossa olis...), mutta pitää duunin jälkeen lähteä soittokeikalle Kuhmoisiin, joten hakekaa muut rasti pois! Jos satutte Kuhmoisiin, niin tervetuloa illalla (playtime n. 23:00-) Sahanrantaan!

Pjootor sanoi:
Jos millon niin nyt olis vinkkiä paikallaan...oon täs ihmetellyt et mis tuommone mahtaa olla :blink:

Siunauskappeli. Mä ajattelin että Fibanacci olisi jo hakenut tämän.

Haha, kattelin tota kappelikuvaa että ompas tutunnäkönen ja jotenkin mielessäni liitin tämän Heinolan kirkonkylään. No ei ihme että oli tuttu kun vieressä on tullut käytyä 6 vuotta koulua :p

Back