• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Päijät-Häme 2024

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonttuj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ruuhijärvi

wSCYtNf.jpeg

https://maps.app.goo.gl/1HENhdHhtkL1WKcf6

Päijät-Hämeen kuvajahti 2024 Google-kartalla

Vaikkei kuvajahti enää ole niin vauhdikasta kun 'ennen vanhaan', niin olisi silti kiva, jos käydyt kohteet lisättäis kartalle, tai ainakin paikka mainittaisiin viestissä, niin me muut voidaan lisäillä tonne karttaan.
Ei tarvii koko viestiketjua käydä läpi, kun haluaa tarkistaa, onko joku paikka jo ollut kohteena. :peukutpystyyn:

Huomenta!

Päivittyyköhän se kartta oikein, minusta mul näkyy kyl kaikki käydyt pisteet..

SooSoo sanoi:

Vaikkei kuvajahti enää ole niin vauhdikasta kun 'ennen vanhaan', niin olisi silti kiva, jos käydyt kohteet lisättäis kartalle, tai ainakin paikka mainittaisiin viestissä, niin me muut voidaan lisäillä tonne karttaan.
Ei tarvii koko viestiketjua käydä läpi, kun haluaa tarkistaa, onko joku paikka jo ollut kohteena. :peukutpystyyn:

SooSoo sanoi:

No minä voin laittaa omalta osaltani mistä löytyy. Puhelimella en saa lisättyä jostain syystä pisteitä eikä tietokonetta ole, niin olen jättänyt sikseen.

TAG sanoi:
No minä voin laittaa omalta osaltani mistä löytyy. Puhelimella en saa lisättyä jostain syystä pisteitä eikä tietokonetta ole, niin olen jättänyt sikseen.

Sekin riittää. Tuolla aloitusviestissä oleva karttalinkki ohjaa sellaiseen versioon, jota ei pysty muokkaamaan, mutta esim. tuosta, minkä laitoin ^^^, niin pitäis pystyä muokkaamaan puhelimellakin, ainakin itse pystyn.
Vaan kunhan on se paikka jollain tavoin ilmoitettu, niin on ihan fine.:thumbup:

SooSoo sanoi:
Sekin riittää. Tuolla aloitusviestissä oleva karttalinkki ohjaa sellaiseen versioon, jota ei pysty muokkaamaan, mutta esim. tuosta, minkä laitoin ^^^, niin pitäis pystyä muokkaamaan puhelimellakin, ainakin itse pystyn.
Vaan kunhan on se paikka jollain tavoin ilmoitettu, niin on ihan fine.:thumbup:

Tämä toimi puhelimellakin:thumbup:
Lisäsin Kuivannon Meijerin, ja jatkossa muutkin!

Tästä uusi. Ei ollut varsinaisesti tarkoitettu kuvajahtikuvaksi, mutta toi ukkoskuuro muutti vähän suunnitelmia.

Back