• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Päijät-Häme 2018

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pitkiss
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Uutta:

Laitetaan uutta, vaikka en ole varma edellisestä kohteesta. Muuta osoitetta ko firmalle ei päijät-hämeestä löytynyt.

Joo on se siel Hämeenkoskella, mut valitettavasti väärä kyltti:thumbup:
Just katoin kuuklesta sitä osotetta, et ei toi ainakaan o sieltä toi mun kuva, toi kivikasa tuol taustalla on harmaakivikirkon jäänteitä.
Ei mulle mitään väliä miten jatketaan, kunhan jatketaan.

Viimeksi muokattu:
perazzi sanoi:
Joo on se siel, mut valitettavasti väärä kyltti:thumbup:

Vaikka kuinka satelliittikuvia vääntelee niin en löydä kuvan mukaista tie/pelto/s-mutka comboa. No joku muu saa hakea :)

edit: Jatketaan sitten minun kuvalla.

Viimeksi muokattu:
96jaiu.jpg

No mie nyt sitte kävin tääl Sopenkorvessa Lahes.

2hztuo6.jpg

Samalla linjalla jatketaan. Huonosti näkyy toi nimi tosta päädystä, eikä näy kuuklen kartassakaan vielä, mut näitä nyt ei kuitenkaan taida Päijät-Hämeen alueella muita oikee olla, ni pitäis kyl löytyä.

Viimeksi muokattu:
SooSoo sanoi:
Tervetuloa motokätköilemään myös

Eiköhän tämä kuvajahtailu riitä näin alkuun kun korttikin on ollut vasta 1,5 kuukautta :) Kunhan päijät-häme alkaa olla tutumpi niin sitten laajentaa kätköilyyn ja naapurikuntien jahteihin myös. Reilut tuhat km on jo kuvien perässä ajeltu :p

Reuban sanoi:
Eiköhän tämä kuvajahtailu riitä näin alkuun kun korttikin on ollut vasta 1,5 kuukautta :) Kunhan päijät-häme alkaa olla tutumpi niin sitten laajentaa kätköilyyn ja naapurikuntien jahteihin myös. Reilut tuhat km on jo kuvien perässä ajeltu :p

Oikea asenne, respect.

2cqfspf.jpg

Ihan uus. Jos ei välttämättä halua päiväkodin pihalla käydä kameran kanssa, nii tieltäkin saa ihan tunnistettavan kuvan varmaanki:thumbup:

Viimeksi muokattu:
Tuosta:

Norlandia päiväkoti, Lahti. Mukavia tätejä oli paikalla ja tulevat motoristit ihmetteli mopoa :)
edit: Paikka päivitetty, eihän toi missään orimattilassa ole :)

Viimeksi muokattu:
Back