• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Päijät-Häme 2016

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonttuj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hämeenkosken entinen kunnantalo

4AED166D-8857-46CC-B754-45BBC0955D28.jpg

Tässä olisi

0B223703-A30F-460C-A22A-FBFE65298E08.jpg

Mä en näitä paikkoja osaa sinne yhteiseen karttaan laittaa, joten joku osaavampi saa olla asialla :right:

Tää on Urajärven kartanon parkkipaikan sisäänmenon vieressä :bye:

Viimeksi muokattu:
Rekkamasa sanoi:
Laitettu, vasta tulin äsken kotio ja tietokoneelle :thumbup:
:thumbup: Hyvä jutska!
Ei muuten, mutta mä oon nyt useampia päiviä pois koneelta ja jos niitä alkaa kovin kertymään niin tipun itse kärryiltä. Jonkun verran niitä toisten puolesta olen laitellut. Mutta eipä tuo jahtitahti enää ole yhtä kovaa ollut alkuvuosiin verrattuna, niin hyvin on perässä pysynyt

Re: Kuvajahtiajelut Päijät-Häme 2016

Uusi vai vanhako se tämä nyt olikin:
4MoU9cu.jpg

Pikku pätkä, eli muutama sata metriä pitää ajaa hiekkatietä

Hiukkasen on vaikeaa löytää tämä, kuvassa kun ei ole ainoatakaan vihjettä, eikä tekstissä myöskään.

Pjootor sanoi:
Hiukkasen on vaikeaa löytää tämä, kuvassa kun ei ole ainoatakaan vihjettä, eikä tekstissä myöskään.
No johan mää vihjasin tossa rastikuvaviestissä, sehän on Hollolan kirkonkylän kioski...

Pjootor sanoi:
Juu, kyllä mä sen jo heti huomasin että se on se vanha kioski, mut se tieto ei kyl ketään auta :jpstyle:
Mun google (ja nyt testasin että myös bingin haku) kyllä antoi heti ekan kerran Hollolan kirkonkylän kioskia etsiessäni noilla hakusanoilla ensimmäisten hakutulosten joukossa kaksi mahdollista paikkaa kioskille- uuden ja vanhan.

Mitenkäs muut jahtaajat, löytyykö teidän hakutuloksiin vai vihjaanko lisää?

Back