• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Päijät-Häme 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jammu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
F28FDCEF-6D37-4684-9C04-1BD638F58526.jpg

Tässä sitten uusi, mistäs tämmönen 'murre' löytyy :orgmp3:

Oltiin menossa hakemaan rastia kun kävi näin
6974D02C-99AC-48E8-A657-C4DA824FF9EE.jpg

06A25142-3061-4AAE-9A50-6FF57359B776.jpg

Onnex ei loukkaannuttu kovin kumpikaan, eikä fillaristikaan jota väistettiin ;)

Joo, mä väistin pyöräilijää joka tuli eteen ja jarrutin ja sci törmäsi muhun, suzuki meni tosi huonoon kuntoon ja scin kypärä hajos kun osui asfalttiin, ollaan nyt päksissä tarkastuttamassa vammoja ;)

Ei mulla mitään muuta kuin selkä ja niska vähän kipeänä, mut scillä pää, jalka ja käsi vähän enemmän kipeinä :/

Mitenkähän vakuutusyhtiö mahtaa suhtautua kilpapyöräilijän aiheuttamaan onnettomuuteen...

Ei helkkari, onneksi miehet on kuitenkin enemmän ja vähemmän kunnossa. Pyöriä saa uusia, mutta kuvajahtaajia ei! :thumbup:

Pjootor sanoi:
Joo, mä väistin pyöräilijää joka tuli eteen ja jarrutin ja sci törmäsi muhun, suzuki meni tosi huonoon kuntoon ja scin kypärä hajos kun osui asfalttiin, ollaan nyt päksissä tarkastuttamassa vammoja ;)

Ei mulla mitään muuta kuin selkä ja niska vähän kipeänä, mut scillä pää, jalka ja käsi vähän enemmän kipeinä :/

Mitenkähän vakuutusyhtiö mahtaa suhtautua kilpapyöräilijän aiheuttamaan onnettomuuteen...

Ton runoilemasi kuvauksen mukaan minä langetan vastuun takatuupparilla täysin. Niin taitaa tehdä vakuutuspuulakikin.

tonttuj sanoi:
Ton runoilemasi kuvauksen mukaan minä langetan vastuun takatuupparilla täysin. Niin taitaa tehdä vakuutuspuulakikin.

Ja fillaristi joka aiheutti koko hässäkän pääsee ilmasix koko jutusta...olis pitäny ajaa siis yli vaan ;)

Se pyöräilijä ei edelleenkään tajua et jos olisin ollut autolla liikkeellä niin sille olis käynyt tosi pahasti koska en olis ehtinyt mitenkään väistää kokonaan ;/

Pjootor sanoi:
Ja fillaristi joka aiheutti koko hässäkän pääsee ilmasix koko jutusta...olis pitäny ajaa siis yli vaan ;)

Niinpä, sinulla on lain määräämä huolellisuusvelvoite antaa sille tietä ja varata sille turvallinen tila tieosuudella.

Käsittääkseni annoin aivan tarpeeksi tilaa, sillä ajoin alle metrin päässä keskiviivasta ja kaista on siellä kuitenkin 275cm leveä...;/

Back