• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Oulun seutu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tsj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vanaha oli https://maps.app.goo.gl/tFuFUAYaDnDeURmH8 Jäälissä
CgmqyrT.jpg

mkM8PZY.jpg

Äkkiä katsottuna tämän piti olla helppo paikallistaa vaikkei ole mitään hajua. Parin tunnin ajelu ei kuitenkaan tuottanut haluttua tulosta.
:dunno:

Ruskon selän paloasema
q0XAXhJ.jpg

Tehtiin nyt tällainen ratkaisu. Jarim oli täällä juuri sen verran ennen mua etten nähnyt pyörää. Tuo nyt on vielä ihan helppo sattuma. Sen sijaan se on jo ihme sattuma että ollaan menossa hakemaan uutta niin että ollaan viereisillä pihoilla.

Tehtiin sitten näin että minä en lisännyt uutta, mutta tulin samaan kuvaan. :grin:

Viimeksi muokattu:
Ja uusi:
20190730_202101_2016x1134.jpg

Kävin minä siellä edellisessäkin paikassa eli Ruskon paloasemalla vaan Joe kerkesi postata kuvan aikasemmin. Melkonen sattuma olikin se kun satuttiin tuonne seuraavalle yhtä aikaa... :)-

Viimeksi muokattu:
Hemmetti, luulin jo löytäneeni tuon, mutta ei nuo talot tuolla takana ole samanlaisia vaikka kauppa on melkein just. Haku jatkuu siis... :D

p9Q1WZ5.jpg

Back