• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Oulun seutu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tsj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vanha Muhos ABC
WP_20160621_09_35_59_Pro_zps1lzuquxn.jpg

Ja uus onkin sitten vanhaa:
WP_20160621_11_11_34_Pro_zpsbvppui9c.jpg

Viimeksi muokattu:
Onhan tässä jo ajokelejä ollut ja kun tätä ei ole vielä napattu, niin laitetaan vinkkiä:
Joen pohjoispuolella. Hyvin vähän.

(Joella tarkoitan jokea, en Joeta :) )

svzuki sanoi:
Onhan tässä jo ajokelejä ollut ja kun tätä ei ole vielä napattu, niin laitetaan vinkkiä:
Joen pohjoispuolella. Hyvin vähän.

(Joella tarkoitan jokea, en Joeta :) )
Äläpä hättäile, just olen lähdössä hakemaan. Tieto on 100% varma.

Bunkkeri, jonka funktio on vähän arvoitus, olikohan joku kokous- tms. tila sanginsussa. Lääketehtaita kai tuolla on. Pihalla mieleen tulee lähinnä joku Mengelen laitos, aika luotaantyöntävän oloinen. :kääk:

Sitten tuulimyllyä etsimään.

Katotaan jos hakis huomenna pois. Varma tieto taas, katselin tuota joskus uudeksi kohteeksi myöskin. :orgmp:

ilpom1500 sanoi:
Olikos tuo kassu entinen 1ErVk? Siellä tuli oltua 5.8.1975 5kk

Kyllä minun muistin mukaan ErVk oli tuossa, tykkijullit toisaalla ja "seiska patteri" tien toisella puolen. : )

ilpom1500 sanoi:
Olikos tuo kassu entinen 1ErVk? Siellä tuli oltua 5.8.1975 5kk
Mikäs tämä 1ErVK on.

Itse aloitin aikoinaan Hiukkavaarassa, mutta päädyin sitten kuitenkin lopulta kajaaniin. Kuitenkin, muistan kun sain Hiukkavaarassa kamat ja katsoin pakkia, ei ...tana, tämä voi olla periaatteessa isän vanha. Vuosiluku oli pakissa -39, ei sentää luodinreikää kyljessä.

Back